Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

met spoed geld ndig

• ynna

Feit is dat van alle mensen die om hulp vragen een groot deel niet de kern van het probleem op tafel kunnen leggen. Voor echt duidelijk is wat er aan de hand is zijn er vaak al meerdere wegen bewandelt.

Als je gewoon zegt; Ik heb eeb probleem met de achterstallige betaling.

Ik kan het niet in een keer betalen. Mijn voorstel is om elke maand naast het normale bedrag € xx,xx te betalen en dat over een periode van xx maanden. Het lijkt me sterk dat het dan niet begrepen wordt. Geen verdere uitwijdingen want dan raakt een ander vaak het spoor bijster. EN GA NIET LENEN!!!

• Laura

Hoi,

Als je geld leent van een wildvreemde particulier, heeft deze je als je niet meer kunt terug betalen volkomen in zijn of haar macht.

Dat is zeker voor vrouwen van toepassing.

Voor je het weet, staan er “mannetjes” op de stoep of lig je verplicht met de geldschieter tussen de lakens.

Betaling in natura dus.

Je bent immers van hem en hij bepaald.

En jij, bang kan zomaar toegeven.

Dus leen niet, wil je het toch doen leen dan van betrouwbare instanties.

Maar beter is helemaal niet.

• Phr3ak

Het commentaar is denk ik toch aan dovemansoren gericht ;)

• DE_GEKSTE

ze moet ook niet elke dag aan de foon zitten ze /je moet langs gaan en het ff uit leggen ze zijn vaak niet zo mooilijk maar door de foon is ook niet zo persoonlijk

• krentemik

persoonlijk langs gaan werkt denk ik beter als per foonPhr3ak schreef:

>

> vlindertje schreef:

> >

> > heb ik al geprobeerd maar volgens mij snappen ze het niet of

> > willen ze het niet snappen.

> > ik zit elke dag met ze aan de telefoon

>

> Ben je dan wel duidelijk genoeg in je bewoordingen ?

• manja

kan jij mij helpenOctopuss schreef:

>

> Hoe wil je e.e.a. betrouwbaar laten verlopen?