Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bac

• kyra2

hallo even een vraag ik heb me eigen in mei aangemeld bij het bac

heb nu alles compleet maar krijg 28 augustus pas een intake

ik heb een huisuitzetting kunnen uitstellen en net weer een beslaglegging weten te voorkomen

maar ik weet nu al dat er binnenkort weer deurwaarders staan

duurt dit altijd zo lang en is er een manier om dit te versnellen en weten jullie mischien een woningcorporatie die mensen een huis verhuurdt met huurachterstand?

mvg kyra

• GJ

Hoi Kyra,

Wachttijden bij het BAC zijn soms lang, het hangt ervan af hoeveel mensen er in een korte tijd geholpen moeten worden. Overleg met het BAC wat je moet doen om de deurwaarders van je deur te houden, soms nemen ze genoegen met een kleine tussentijdse betaling, dan hoef je je huis niet uit. Woningbouwverenigingen zullen niet zo makkelijk een huis verhuren aan mensen die een grote huurachterstand hebben. Ook moet je bij verhuizen weer opnieuw kosten maken wat je absoluut niet zal uitkomen. Pas op voor beslag op je meubels, maak een lijst en verkoop alles aan je ouders of een bekende. Laat dit duidelijk op schrift stellen. Als er reeds beslag is gelegd is dit niet meer mogelijk anders pleeg je een strafbaar feit.

Sterkte en ik hoop dat je snel wordt geholpen

Groeten,

GJ