Hoi
Kan iemand me met het volgende helpen; Ik wil graag van een aantal leningen een geheel maken tegen een lagere rente en een lagere last aangezien de lasten te zwaar zijn aan het worden en ik in de problemen dreig te komen. Ik heb reeds een aanvraag gedaan en daar ook alle papieren van gehad, echter werd het geheel onmogelijk door de zgn. werkgeversverklaring/intentieverklaring. Ik heb namelijk een contract voor een jaar en mijn werkgever kan mij nog een jaarcontract aanbieden waarna dit gevolgd moet worden door en vast contract. Op de verklaring staat de vraag of er een contract van bepaalde tijd naar onbepaalde tijd gegeven zal worden, dit is door mijn werkgever met nee beantwoord. Ik heb de rede gevraagd, maar daar kwam een onzinverhaal uit dat er rechten aan ontleend konden worden terwijl ze nog een jaarcontract konden geven en in het verleden daar een rechtzaak over was geweest. bij navraag aan de FNV blijkt dit niet waar te zijn, er kunnen geen rechten aan ontleend worden. Spijtig genoeg weigert mijn werkgever er een ja van te maken (Mijn contract is pas verlengd). Dit heeft als resultaat dat mijn pogingen om mijn leningen over te sluiten en mezelf daarmee te ontlasten geweigerd worden bij de bank. Heeft iemand hier ervaring mee of advies, ik wil mijn schulden oplossen en niet verergeren. Alvast bedankt