Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huis ontruimen wegens huurachterstand

• daantje mv alice& 04-09-07

kan dit als je 2x je betaalafspraak niet na hebt kunnen komen ik ben 37 weken zwanger en ze willen op 6 september me me huis uitzetten ik weet niet meer wat ik moet doen de belasti ng had een fout gemaakt nu heb ik geen huusrtoeslag ontvangen……….wie kan me helpen

gr danielle

• marijke

alvorens je huis te ontruimen moeten er toch al aanmaningen geweest zijn.heb je daar niet op gereageerd dan? als ik jou was zou ik naar de belasting schrijven en

de situatie uitleggen en neem contact op met de verhuurder en/of deurwaarder en probeer een regeling te treffen. maar heb je alles laten lopen en nergens op gereageerd dan is er denk ik weinig anders aan te doen dan die twee maanden achterstand zo snel mogelijk te betalen.

sterkte diny

• GJ

Hoi Danielle,

Neem zo spoedig mogelijk kontakt op met de gemeente, wellicht kunnen zij je helpen met een renteloos voorschot. Ook is het wellicht mogelijk WSNP aan te vragen wanner je meerdere schulden hebt. Tijdens de looptijd van de aanvraag zal er in de meeste gevallen geen huisuitzetting plaatsvinden.

Helaas is het zo als er een strikte afspraak is gemaakt en het het is een paar keer misgegaan, de woningbouwvereniging tot uitzetting kan overgaan.

Veel sterkte voor jullie.

Groeten,

GJ