Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lening samenvoegen

• Tom70

ik heb een krediet op betaalrekening van mijn bank bedraag 19000

en een DK via primeline 4800 en comfort card 2350

nu wil ik graag deze bedragen onder 1 lening laten vallen, met een lage maandlast.

graag advies waar ik dit het beste kan regelen?

Zou ik deze bedragen ook onder een hypotheek kunnen omzetten?

• Chanou

Mijn man had dit ook verschillende leningen en ik heb dit laten omzetten in een persoonlijke lening.

Je kan geloof ik wel iets met een hypotheek maar dan moet je wel een aardige hypotheek nodig hebben waarin je 25000 euro in kan verwerken geloof ik maar dat weten ze op het hypotheken prikbord.

En voor de beste regeling wij zijn gewoon bij de huisbank gebleven waar we tussentijds zonder kosten extra kunnen aflossen je hebt natuurlijk al die leuke reclames maar lees eerst de kleine lettertjes.

• GJ

Hoi,

Een hypothecaire lening kan maar dan heb je wel de bijkomende kosten van de lening, taxatie, afsluitprovisie, taxatie, notaris etc.

Vraag bij de Bank of Scotland of bij Defam naar een WOZ krediet. Er moet wel voldoende overwaarde in je huis zitten. Sluit nimmer een lening met een beleggingsverzekering, je krijgt een lagere rente maar betaald dit driedubbel terug aan de verzekering. Probeer ook sneller af te lossen met extra's. Vraag offertes op en teken niet meteen, ook als is het een äanbieding"die maar een dag geldig is.

Succes

GJ

• Tom70

bedankt voor je reactie.

enig idee ook waar ik de DK kan omzetten, behalve bij mn eigen bank en waar ik een zo laag mogelijk maandlast kan krijgen?

• Tom70

bedankt voor je reactie.

heb je nog enkele tips waar ik dit het beste kan doen?

• Chanou

Je ziet natuurlijk van die leuke aanbiedingen met lage rente dit lage rente dat maar de kleine lettertje laten je vaak zien dat je duurder uit bent wij hebben er voor gekozen om het gewoon veilig zeg maar te doen.

Je zou het allemaal goed uit moeten uitzoeken want als je eenmaal een contract hebt kan je er lastig onderuit.

• manja

ben je ergens geslaagd om leningen samen te voegen, ik niet!!!!!!!!!1Tom70 schreef:

>

> ik heb een krediet op betaalrekening van mijn bank bedraag

> 19000

> en een DK via primeline 4800 en comfort card 2350

>

> nu wil ik graag deze bedragen onder 1 lening laten vallen,

> met een lage maandlast.

> graag advies waar ik dit het beste kan regelen?

> Zou ik deze bedragen ook onder een hypotheek kunnen omzetten?

• GJ

Hoi Tom 70,

Defam is goed als financieringsbank, kun je opvragen bij je tusserpersoon. Let op dat je de laagste rente krijgt er zijn verschilende tarieven. Ook Interbank eveneens via een tussenpersoon kan interessant zijn. DSB heeft soms ook goede tarieven, maar weiger de verzekeringen. Het kan zijn dat ze dan afhaken…..

Via het internet zou je kunnen kijken bij de Bank of Scotland.

Veel succes.

Groeten,

GJ

• john lutjeboer

goede middag ik heb twee leningen en die wou ik graag èèn lening van maken

mvg john

• Michel

Hi John,

Is het inmiddels gelukt?

Michel