Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

particuliere geldschieter

• manja

wie kan mij vertellen hoe ik heeel snel 7500 euro kan lenen,anders is er verkoop van mijn spullen

• GJ

Dag Manja,

Een voorschot vragen bij de gemeente, of een schenking bij een kerk of stichting in je woonplaats. Vraag bij de kerk naar Charitas.

Sterkte.

Groeten,

GJ

• palmstruik

wat is charitas? gj

• GJ

Charitas is een stichting van kerken die helpt met leningen en schenkingen

Groet,

GJ

• Lizzy

GJ, de gemeente en ook de kerk zullen niet zomaar iemand een lening/schenking verstrekken, zeker niet als het om zo'n bedrag gaat. Plus dat Manja er kennelijk wel rijkelijk laat bij is om aan de bel te trekken. De gemeente zal waarschijnlijk doorverwijzen naar een schuldhulpverlenende instantie en na intake bekijken hoe en wat. Ook de kerk zal eerst navragen wat de oorzaak is van de schuld en bekijken of de persoon in kwestie in deze situatie zelf al eerder iets had kunnen doen om verkoop van spullen te voorkomen en van de schuld af te komen. Manja, ik raad je aan om z.s.m. contact op te nemen met de schuldhulpverlenende instantie bij je in de buurt en allereerst proberen een betalingsregeling te treffen.

• r j van aardenne

hoi wie kan mijn 7500euro lenen aflosen 36 maande ik moet de belasting betalen . ik ben een trouw betaale ik kan bij niemand terecht.alleen in nederland. /wmvanvliet@casema.nl\ of tel 0653699033