wie kan mij vertellen hoe ik snel aan 4500 euro kan komen, wil hoge rente betalen,
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik weet niet waar het om gaat maar er is altijd wel iets te regelen lukt dit echt niet meer dan kan je meestal wel even uitstel krijgen door bij de krediet bank aan te kloppen en tegen de deurwaarder te zeggen dat je in het project schuldhulp loopt.
vaak geven ze je dan even de tijd.
maar gaat het om belasting?
ik heb bij een incassobureau gewerkt en daar gaven wij altijd uitstel als de mensen zeiden dat ze bij schuldhulp liepen of een aanvraag hadden lopen dan moesten ze een bewijs opsturen van de aanvraag. maar zoals ik al zei ik weet niet hoever het al is bij jou.en ik ken ook jou situatie niet dus het enige wat ik je nu kan zeggen is ga naar de schuldhulp en daarom vroeg ik in welke plaats je woont.
Drie weken geleden had je ook al 7500 euro nodig; je had in de tussentijd al bij je gemeentelijke schuldhulpverlenende instantie (Kredietbank Rotterdam) aan kunnen kloppen. Voor de aanvraagprocedure ga naar http://www.sozawe.rotterdam.nl/smartsite.dws?Extern=1&Tekstmode=1&id=229&goto=2104263&style=5827
Vanaf het moment dat je een aanvraag schuldhulpverlening hebt gedaan mag er geen beslag worden gelegd op je goederen en zullen schuldeisers meer bereid zijn om mee te werken aan een oplossing voor je schulden en een afbetalingsregeling. Ga NIET in zee met particuliere geldschieters. Zeker in jouw situatie zal je alleen maar van de regen in de drup belanden. Bel VANDAAG nog de Kredietbank op en ga erachteraan. Alleen door inspanning van jouw kant zal er een oplossing gevonden kunnen worden! Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?