Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hulp gevraagd

• sandra

Beste lezers,

Hier zit ik dan in de bibiotheek, vandaag is mijn huis ontruimd en heb ik mijn sluitels ingeleverdt. Ik ben al maanden bezig met hulpsanering maar dit was blijkbaar niet te verkomen. Blijkbaar was stadsbank letterlijk vergeten dat er een vonnis heeft plaatsgevonden en dat ik binnenkort uit huis word gezet als er niets word geregeldt.

Ik ben nu raadeloos omdat ik nu niet weet wat ik precies moet doen of moet regelen.

Ik heb een schuld rond de 23 duizend euro bij tientale schuldeisers.

Daartegenover werk ik fulltime en verdien ik ruim 1200 euro p.m.

Nu dat ik nergens meer bij een gemeente sta ingeschreven word de contract tussen mij en stads bank verbroken. Ik heb echt behoefte om met iemand te praten en die mij wil helpen om een stappen plan te maken. Na het lezen van dit prikbord heb ik weer een beetje moed gekregen om dingen als nog op orde te krijgen. Zelf ben ik 24 jaar en verblijf in amsterdam vanwege werk. A.U.B voel je aangesproken om mij te helpen laat het me weten.

Vriendelijke groet,

sandra

• danielle m kayleigh en rowan

hoi ik wil je wel proberen te helpen met stappenplan

heb zelf een bbr rekening bij de stadsbank. maar toen we daarheen gingen 2 jaar geleden ook veel schulden ,moesten we dus zelf een stappenplan doen voor de schuldeiseres en die daar dan inleveren en dan kwam dat bij de bbr rekening op

dus ipv schuldhulpsanering,een rekening bij hun dat toch alles betaald werd aan vaste lasten,schuldeisers,e.d

nu na iets meer dan 2 jaar met 80 euro per week met 4 personen te hebben geleefd kan ik zeggen dat we gisteren de laatste schuldeiser hebben afbetaald en schuld vrij zijn,pfffffffffffffffffff

dus dat is misschien ook een optie voor je

maar mail me maar als je wilt

gr danielle