Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ben nieuw hier..maar toch hulp gevraagd

• monique

hallo ik ben monique…en na een 20 jaar getrouwd tezijn..eindelijk weg..maar heb een enorme schuld op mijn dak genomen…52.000 euro…heb een paar jaar geleden in de wnsp gezeten..maar mijn ex beloofden gouden bergen..en ik die trut trapte er weer eens in…maar goed,,,nu ben ik bij hem vandaan en voorgoed…heb gevochten om weer in de wnsp tekomen..met een hoger beroep..en ja ben toegelaten een echte opluchting….maar ik heb een bijstandsuitkering..en heb mijn rijbewijs mogen halen via de gemeente en usg restart..omdat ik weer aan het werk wil..maar dan als vrachtwagen chauffeur…en daar ben ik nu druk meebezig..alleen heb nu mijn rijbewijs wel..maar heb geen auto,tje en wil die zo graag…ik mag hem hebben van de bewindvoerder..om dat ik 3 per week moet reizen om naar cursus tegaan ccvb…….en wil ook..graag mijn zoon die door …al die jaren mishandeling geestelijk niet zo is al andere jongens van zijn leeftijd (17) autische adhd..enz

graag naar de voetbal wil brengen..hij moet 2 per week trainen..hij moet dan op de fiets naar de andere stad fietsen maar ook weer terug door het bos…voel me daar niet fijn onder..dan kan ik wel zeggen ga hier een club zoeken maar hij zit al zolang daar…..zaterdags s,avonds gaat hij altijd naar nac….maar moet dan ook weer door dat bos terug……dus eigelijk is mijn vraag bij wie kan ik een auto,tje kopen..hoef niet duur tezijn als hij maar apk gekeurd is…heb verschillen advertentie geplaats..op div, site maar geen respons hier op

of mischien een lening van 600 euro..daar heb ik kan een leuk auto,tje voor

nou ik heb een beetje mijn verhaal verteld…hopelijk is hier iemand die me kan helpen…alvast bedankt..

• Lizzy

Je zit in de WSNP? Dan mag je geen geld lenen om een autootje voor te kopen. Trouwens, een auto voor 600 euro zou ik nooit doen. Die is dat geld niet meer waard en waarschijnlijk kost het je uiteindelijk meer aan onderhoud en reparaties totdat hij (vermoedelijk eerder dan later) de geest geeft. Die auto mag ook alleen als je hiervoor een medische noodzakelijkheidsverklaring hebt of je hem aantoonbaar nodig hebt voor je werk. Je mag sowieso geen grote uitgaven doen zonder dat de rechtbank (de rechtbank, dus niet de bewindvoerder) dit goedkeurt. Als je zoon een gedrags- en/of ontwikkelingsstoornis heeft, en dit zwart op wit gediagnosticeerd is door een kinderpsychiater zijn er genoeg andere mogelijkheden voor financiele en praktische steun zoals een PGB, de TOG etc. Kijk voor meer info op www.mee.nl en www.svb.nl.

• Goh

Zou ik niet doen…..ga gewoon zorgen dat je van je schuld afkomt ipv nu al weer voor elkaar te krijgen wat je oh zo graag zou willen……..hou eens op met dat geleen !