Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weekmenu rond € 20

• Marianneke

Dit is geen reclame.Maar ik probeer om mensen hiermee te helpen.

Op mijn club http://groups.msn.com/Delow-budgetkeuken staat iedere week een nieuw weekmenu rond € 20. Dit is voor 4 personen en voor 7 dagen.

Je moet je wel even aanmelden,maar alles is gratis.Ruim 3300 mensen zijn al lid van deze club en blij als ze iedere week het weekmenu in hun mailbox krijgen.

Lieve groet, Marianneke

• GJ

Volgens mij spam, niet de moeite waard

GJ

• mb

Dit is zeer zeker geen spam

Ben al een flinke tijd lid van dit clubje.

Er worden tips uitgewisseld over omgaan met een klein budget, er zijn recepten voor een low-budget portemennee.

Kortom een onmisbare club.

Ik hoop dat toch veel mensen lid gaan worden van de lowbudget keuken.Marianneke schreef:

>

> Dit is geen reclame.Maar ik probeer om mensen hiermee te

> helpen.

>

> Op mijn club http://groups.msn.com/Delow-budgetkeuken staat

> iedere week een nieuw weekmenu rond € 20. Dit is voor 4

> personen en voor 7 dagen.

>

> Je moet je wel even aanmelden,maar alles is gratis.Ruim 3300

> mensen zijn al lid van deze club en blij als ze iedere week

> het weekmenu in hun mailbox krijgen.

>

> Lieve groet, Marianneke

• anita

Beste GJ

Hoe kom je erbij dat dit spam is?? en al helemaal om te zeggen dat het niet de moeite waard is???

Ben zelf ook lid bij deze group en kan je vertellen dat het geen spam is en wat ik je nog meer kan vertellen dat het MEER dan de MOEITE WAARD is om hier eens een kijkje te nemen. Het is niet alleen bedoelt voor mensen met een erg laag inkomen maar voor iedereen. De heerlijkste recepten worden daar uitgewisseld en vaak voor een laag budget, wat wil een mens nog meer lekker eten voor weinig geld.

Dus beste GJ voor je een oordeel velt zoals ik hier van je kan lezen ga eerst eens op onderzoek uit en oordeel dan pas.

Gr. Anita

ps. Marianneke ik reageer zelden of nooit ergens op maar vind dit absurd je doet goed werk en voor niets, hieraan zouden meer mensen een voorbeeld kunnen nemen.

• Banchy_NL

Een beetje makkelijk,zo'n reactie.

Lijkt mij dat je eerst de moeite moet/mag nemen om iets te bekijken en te controleren voordat je iets als spam betiteld!!!

Dit is nl zeer zeker geen spam en ik kan het weten ik stel nl iedere week deze menu's samen!!!

Een heleboel mensen maar vooral Marianneke doen heel erg veel moeite en steken heel erg veel tijd in deze club om maar zoveel als mogelijk mensen te kunnen helpen.

Kortom weet eerst waar je het over hebt voordat je reageert en wil je iets weten vraag het dan gewoon!!!Marianneke schreef:

>

> helpen.

>

>

>

• mdm

Dit is helemaal geen spam!!! Ga je eerst niet even kijken voor dat je je mening neerzet GJ??? Als je even de link had gevolgd had je kunnen zien dat het zeker geen spam is!! dat het een zeer actieve group is met onwijs lekkere recepten en weekmenu's voor de kleine knip!

Als je in de toekomst weer wilt reageren kijk eerst dan even voordat je wat neerzet!

Groetjes meertje

Marianneke schreef:

>

> helpen.

>

>

>

• hippie220

Goedemorgen GJ.

Wil graag ook even reageren op uw berichtje. Weet niet of u meisje/jongen, man/vrouw bent, jong of wat ouder, ik neem het u niet kwalijk dat u gereageerd hebt als ware het spam, niet de moeite waard. Maar…. ik zou het heel erg fijn vinden als u een paar minuten te tijd wilt nemen om te kijken wat het is, u kunt u met één klik op de muis aanmelden, zou even kunnen rondsnuffelen en u kunt u zo weer afmelden. Als uw mening dan negatief is, respecteer ik dat. Ik hoop dat ik niet teveel van u/ je vraag. Echt, het is zo'n bijzondere site, heel veel mensen hebben hier echt wat aan, er wordt belangeloos door onze Marianneke ontzettend veel werk verzet, heel veel tijd ingestoken. Op alle mogelijke manieren, op alle fronten kun je tips krijgen. Veel leden doen actief mee, maar vooral voor Marianneke is het heel erg pijnlijk lijkt mij, om zo'n reactie als de uwe te lezen. Ik zou zeggen: “maak het goed”, wil hiermee absoluut niet brutaal overkomen, hoop dat u dat ook niet zo opvat.

Lieve groet, Tineke.

• mamol

Echt GEEN spam!!

Ik ben blij dat ik deze mailing elke keer weer krijg!!!

Met een (noodgedwongen) vegetarier en kleine kids is het fijn

om lekkere en vooral goedkope recepten te hebben!!

Ga vooral zo door Marianneke!!!

Petje af voor jouw en je team!

groetjes Miranda

Marianneke schreef:

>

> helpen.

>

>

>

• jolanda

hallo,

ik ben zeer blij met de lowbudgetkeuken

wij moeten als gezin met 3 kids 3 honden en een kat per week rondkomen van max. 70euro

en deze club heeft heel veel handige links en tips en een lekkere gezonde lowbudget keuken voor 20eu

groetjes,

Jolanda

• GJ

Ik heb de link aangeklikt en kwam uit bij voorwaarden die gingen over commerciele doeleinden, vandaar dat ik concludeerde dat het waarschijnlijk spam zou zijn. Als deze site inderdaad goed werkt zoals uit de reakties blijkt, dan is dit een goede zaak en heb ik ongelijk.

Groeten,

GJ