Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BKR

• Tatjana70

Ik ben in 1999 officieel gescheiden van mijn man, die bij de scheiding alle schulden op zich heeft genomen en heeft afbetaald.

Nu heb ik vorige maand een overzicht van mijn BKR registratie opgevraagd, en nu blijkt dus dat ik nog steeds geregistreerd sta voor een schuld van 25000 gulden uit 1991, terwijl mijn ex deze in 2001 helemaal heeft afbetaald.

Wat moet ik hier aan doen?

• RH

contact opnemen met de organisatie welke deze schuld heeft gemeld bij het BKR.

• Martin1971

Toch vreemd, volgens mij blijft een schuld na afbetaling max 5 jaar bij BKR geregistreed staan.

Omdat het hier om een schuld uit 1991 gaat, zal ik toch contact opnemen met BKR om te vragen hoe het nu zit.

Groet,

Martin

• Tatjana70

Ik heb vanmorgen gebeld naar de instantie die mij en mijn ex hebben geregistreerd, en die heeft het nagekeken.

Nou blijkt dat die schuld in begin 2002 helemaal is betaald en dat de registratie van mijn ex al wel van zijn naam is, maar dat ze de schuld bij nog niet hebben afgemeld, dus daarom ook geen einddatum op het formulier van BKR.

Deze meneer gaat het in orde maken, en maandag moet ik effe terugbellen, en dan toets hij mij opnieuw om te kijken of de registratie van die schuld is verwijderd.