Hallo.
Ik ben een vrouw van 60 jaar…ben 5 jaar gescheiden.
Leef van een wao van 810 euro.
Krijg wel huur en zorgtoeslag. van de huur en zorgtoeslag leef ik…de rest gaat opaan alle vaste lasten.
47,00 + 220,00 toeslagen leef ik van.
gelukkig heb ik geen schulden..maar dat kan ik niet hebben met mijn inkomen.
Nu ik onderhand een nieuw bed met matras nodig heb …dat kan ik niet betalen.
Dus slaap ik nog op een oud bed met een dun matras.
Ik weet dat ik via wehkamp enz: wel een nieuw bed kan bestellen..maar als ik de rente uittel kom ik daar niet vanaf….wil beste rente betalen maar zo niet!!
Heb 1 zoon die het ook niet gemakkelijk heeft met zijn 4 kinderen…dus ik klaag bij hem niet,want ik weet zeker dat hij dan voor mij het een en ander regelt.
Ik laat het maar zo..heb geen telefoon aansluiting…geen abo op tijdschriften of tv gids..wel heb ik een oude computer met internet aansluiting van 9,95 per maand.
Mensen..probeer aub uit de schulden te blijven…leef met hetgene wat je hebt..betaal eerst je vaste lasten…kijk wat er over is,en leef daarvan.Aldi en lidil zijn lekker goedkoop..ik heb om de 2 dagen een lekker gekookt maaltijdje..
Dus ik heb niet te klagen zo.
Sparen zit er bijna niet in voor mij voor een nieuw bed…dus doe ik het ermaar mee.
Heb ook kleinkinderen van mijn zoon..maar met verjaardag en feestdagen koopt mijn zoon en schoon dochter een leuk presentje..dat pakken ze in en als ik kom lig het op de kapstok bij hun.
Zo zie je maar…mensen ik wens jullie al het goeds voor 2008..
En ik blijf marktplaats in de gaten houden zodat ik voor weinig een bed kan jopen..dan ben ik een gelukkig mens .
Hele vele groetjes en veel liefs.
Ine.