Hallo,
maanden geleden heeft mijn ex-man zich aangemeld voor schuldhulpverlening (zei hij) Zoals gezegt, zei hij dit maanden geleden. Ik heb hem toen hartelijk bedankt, omdat ik gehoord heb dat schuld gaat voor kinderalimentatie. Klopt dit?
Van het verhaal van aanmelding bij schuldhulpverlening heb ik niets meer gehoord, een aantal maanden nadat mijn ex-man me dit verteld had vroeg ik er nog naar en zei hij er niets meer van te hebben gehoord. Inmiddels probeer ik mijn ex-man zoveel mogelijk te negeren, hij denkt namelijk dat hij niet aan zijn verplichtingen tijdens de kerstvakantie hoeft te doen. Weken van te voren wist hij wanneer ik graag had dat de kinderen op doordeweekse dagen bij hem kwamen, omdat ik gewoon (moet) doorwerk(en) tijdens vakanties. Ineens zou hij ook moeten(?) werken. Ik heb dus weer extra kinderopvang kunnen regelen met alle kosten die er bij horen.
Ik wacht, de 26ste december, nog steeds op de kinderalimentatie van december, de woningstichting ook al 26 dagen op de huur van december. Meer werken (ik werk 15 uur) zit er lichamelijk niet in.
Groetjes.