Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

naar de koppen

• henk

de rek is er uit kon altijd alles betalen op tijd maar ik hou mijn hart vast voor volgend jaar stroomprijsen 4% omhoog zorgverzekering word onbetaalbaar btw weer omhoog en maar volhouden met die euro dat alles niet duurder is geworden. ja ja blijf toch maar rekenen in guldens ik weet niet waar dat cpb die cijfers weg haalt maar al;s ik in mijn kennesekring om mijn heen kijk staat bij veel mensen t water tot der lippen en hoef er maar iets te gebeuren of het lijntje knapt.nee ik was altijd positief ingesteld maar waar dit heen moet ik weet t niet maar ik wens de mensen die echt goed in de shit zitten een goed jaar toe en laat je koppie niet hangen daar schiet je ook niks mee op.

• Ine

De rijken worden rijker.

de arme worden nog armer.

Ik vind het ook erg voor de mensen die nu al zo weinig hebben , triest voor de mensen met kinderen, die uit huis worden gezet…water gas licht enz: afgesloten is.

Dan zeggen ze nog …nederland is een rijk land!!!

Hier is stille armoede genoeg!!

We hopen het beste .

• rob

je hebt wel gelijk dat de rijken alleen maar rijker worden en de armen steeds armen worden.

gelukkig dat ik bij de catagorie rijken behoor.

• Ine

Ik wens het jou toe je rijkdom.Als je zo rijk bent…doe jij dan iets voor je medemens hier? denk eens aan gezinnen met kids dan.

Veel geluk met je rijkdom Rob.

Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar.

Ine.

• DE_GEKSTE

de gulden zou nu gelijk staan aan de euro in die paar jaar met de inflazie

• henk

ja je naam zeg t al de gekste in die 6 jaar dat die euro er is is die ook minder waard geworden door inflatie dus praat maar lekker door de slimste zal je nooit worden. en waneer hebben we dan een geldontwaarding meegemaakt van 18% per jaar nee droom maar lekker verder maar je zal t in 2008 zien hoeveel mensen er meer in de problemen komen alleen al met ons mooie zorgstelsel.no claim weg en eigen risico dus dubbel betalen oude en chronis zieken pppppppfffffffff een verloren doelgroep.nee ik denk dat menig nederlander totaal geen interrese meer heeft in de politiek waarom ga je noch stemmen massaal nee tegen europa (vooral door die roteuro) en dat ze het er gewoon door drukken.energie maatschappijen nou dat was beter meer concurentie laat me niet lachen gewoon prijsafspraken .bellastingen gewoon een bellasting heffen nu betaal je allerlij soorten .de jeugd een half jaar stage laten lopen te gek voor worden die jongens en meiden krijgen er niks voor en wat ze er mee leren ergens de rotklusjes opknappen nee ik hoop op een flinke volkopstand de baricaden op mensen kom op laat je horen.

• rob

Ine,

Waarom zou ik de medemens helpen?

wij zijn een gezin en toen wij het ook erg oeilijk en zwaar hadden heeft niemand ons toch ook niet geholpen!

En soms moet je je schulden onder ogen zien, er werk van maken om het af te lossen. hebben wij ook gedaan en nu na vijf jaar zijn wij er vanaf (op eigen draagkracht en geen bull-shit als de schuldsanering)en kunnen we kopen wat we willen.

Het ligt ook aan je zelf, wil je een paar jaar lang die flinke stap terug doen om uit de schulden te komen of niet veel mensen willen dat niet dus komen ze er niet uit.

• DE_GEKSTE

meschien was het je nog niet opgevallen maar de euro staat super sterk en hoop

dus volgens mij snap jij het niet helemaal

of dag je dat in de gulden tijd alls stil was blijven staan?

en het stemmen op partijen die nederland naar de kloten helpen dat blijft toch om dat een hoop mensen niet weten op wat voor partij ze stemmen en zich er niet in verdiepen ook niet een klein beetje

• henk

nou je kan je er in verdiepen tot je een ons weeg voor de verkiezingen lullen ze zo en worden ze gekozen lullen ze weer zo .die mooie euro staat wel mooi t.o.v. de dollar en andere valuta maar als je niet op vakantie wil of kan wat schiet je er dan mee op al krijg je er 4 dollar voor.nee ze zouden naast de europrijsen nog guldenprijsen vermelden even tanken 200 gulden kon je lachen kunnen veel mensen gelijk der eigen risico aan spreken i.v.m. hartklachten.nee ik geloof dat de gemiddelde nederlanders hun zakken vol hebben van dat stelletje in den haag.maar fijn te horen van jou dat je zo blij bent met die euro.DE_GEKSTE schreef:

>

> meschien was het je nog niet opgevallen maar de euro staat

> super sterk en hoop

> dus volgens mij snap jij het niet helemaal

> of dag je dat in de gulden tijd alls stil was blijven staan?

> en het stemmen op partijen die nederland naar de kloten

> helpen dat blijft toch om dat een hoop mensen niet weten op

> wat voor partij ze stemmen en zich er niet in verdiepen ook

> niet een klein beetje

• DE_GEKSTE

ik ben er ook niet blij mee

maar we hebben er zelf voor gekozen zo dat we alles maar goed vinden hierzo

er moet beter op gelet worden waar we op stemmen