Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

probeer hier te lenen is mij gelukt

• petra

hoi ik heb bij een parteculier geleent met veel succes hij is een zakenman en alleen.

hij heeft mij ook geholpen met 4000 euro. ik ben 22 jaar en studente,en had het nodig voor mijn studie en woonruimte.

hij weet niets van deze advertentie hou dat ook zo,ik vind maar zo ik ben geholpen en misschien jij ook op deze manier.

wil je meer weten mail mij dan ,ook als je vragen hebt mail mij.

petra_253@hotmail.com

• RH

lenen van een alleenstaande zakenman..tja kan goedkoper zijn als bij een bank.Hoop dat hij ook zo aardig blijft als je het maandelijks een keer niet kan veroorloven om een aflossing te voldoen. en dat het dan niet in natura terugbetaald hoeft te worden..

• johanna

nou ik heb hem een emial gestuurd

en kreeg een terug dat ie wilden weten wat voor schulden ik had enzo

en als ik de volgende keer een foto van mij er bij wilden voege???????

waar slaat dat op?

heb hem een terug gestuurd waarom hij een foto van mij wilde?

of is dat normaal als je een lening afsluit hahah

• Alexandra

Sorry Johanna, maar had je dan iets anders verwacht, dit soort gulle gevers maken op een smerige manier misbruik van mensen in nood!

Alexandra

• Goh

petra is waarschijnlijk zelf de “zakenman” ………

• Octopuss

Wat denk je zelf??

• Infotopper

Kijk voor serieuze informatie over lenen, bkr lenen, doorlopend krediet en persoonlijke lening op www.infotopper.nl

• lila01

Even je verstand gebruiken dames!!!

• onafhankelijkheid.nu

Inderdaad, lijkt een gore viespeuk te zijn die op die manier aan zijn trekken wil komen. Volgens mij kan hij beter het dichtsbijzijnde bordeel frequenteren, die dames weten waar ze aan toe zijn.