Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oplossing gezocht

• oplossing gezocht

Hallo allemaal,

Ik wil jullie om advies vragen. Samen met mijn vrouw vormen wij een heel normaal gezin. Allebei een baan, werken hard maar ondanks dat een financieel probleem.

Wij wonen in een koophuis (met restschuld bij verkoop) en BKR noteringen. De afgelopen jaren hebben diverse persoonlijke situaties gezorgd voor een onstabiele financiele situatie. Inmiddels loopt de druk erg op en staat het op de eerste plaats, je staat er mee op en gaat ermee naar bed.

Ons geluk en dat van onze kinderen wordt ontzettend op de proef gesteld en om hier een einde aan te maken zoek ik een mogelijkheid om met 25.000 euro hier een einde aan te maken. Zo gaandeweg heb ik her en der een website bezocht waarmee je binnen 30 minuten een lening kunt krijgen. Zonder suc6.

Het onbegrip van banken, die alleen aan de hand van BKR controleren of ze je willen helpen, maakt me boos. Als we nou door “een gat in de hand” in de problemen zouden zijn geraakt zou ik het begrijpen. In ons geval staat tegenslag en persoonlijk leed centraal.

Wie heeft er advies?

• DE_GEKSTE

als je weer gaat lenen zak je alleen maar verder in de shi t

kijk of je niet meer kan gaan werken of zuinige leven als dat lukt

• Infotopper

Soms is het mogelijk om bij de gemeentelijke kredietbank een lening af te sluiten, dus ik zou zeker eens informeren bij de gemeente wat de mogelijkheden zijn voor een sociaal krediet via de gemeente en anders schuldhulpverlening inschakelen.

http://www.infotopper.nl

• lila01

Je kunt inderdaad door tegenslagen in het leven in de financiele problemen komen. Toch zou ik in julllie geval niet direct kiezen voor een nieuwe lening. Maak eens een afspraak met een financieel raadsman/ vrouw van het Sociaal Maatschappelijk Werk in je gemeente. Dit advies is gratis!

En wat Infotopper ook al zegt, je kunt ook informeren bij de gemeentelijke kredietbank, misschien willen zij je helpen met de schulden te saneren.

Wacht in elk geval niet tot het nog erger wordt! Heel veel succes!