Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Garantstelling

• Ca$hflow

Misschien dat iemand me hiermee kan helpen:

Ik krijg geen lening door codering(en). Nu is er door iemand in mn naaste omgeving een aanbod gedaan om garant te staan voor een lening. De persoon heeft voldoende draagkracht, zelf geen schulden.

Mijn bank (sns) wil hier niet aan meewerken doordat ik coderingen heb. Heeft iemand hier andere (positieve) ervaringen met het verkrijgen van een lening met garantstelling van een derde?

Ik hoop van jullie te horen!

Ca$hflow

• DE_GEKSTE

Ca$hflow als de geen nou voldoende draagkracht heeft waarom leent hij jou dan niet het geld??

plus je kan er beter voor sparen lenen kost je veel meer

plus als je een prive lenig afsluit hoef je meschien geen rente te betalen of als heel wijnig

• Ca$hflow

Het geld uitlenen wil hij niet uit principe dit heb ik te respecteren.

En sparen… Ik heb het niet over een koelkas oid Gekste….

• lila01

Het klinkt misschien een beetje lullig, maar die coderingen heb je waarschijnlijk niet voor niks, het is ook voor je eigen bescherming. Als je nu weer een groot bedrag wilt lenen dan kom je natuurlijk nog dieper in de problemen, dus ik kan me voorstellen dat banken hier niet mee akkoord gaan. Is er een andere mogelijkheid? Praten met de gemeentelijke kredietbank, schuldsanering o.i.d.?