Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hulp bij openen bankrekening

• Lisa 34

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een tip,ik heb schulden en een negatieve BKR .Ik moet nu een giro/of bankrekening openen om mijn uitkering en ook belastinggeld te ontvangen, daarnaast verwacht ik ook een uitbetaling van mijn levensverzekering.Maar door mijn negatieve BKR wordt ik bij verschillende banken geweigerd zoals Postbank,ABN,Fortis,Rabo, en mijn geld kan niet worden over gemaakt. Weet iemand waar ik een rekening kan openen met een negatieve BKR????

• arie1990

denk wel bij de dsb bank.( je moet er alleen niks gaan lenen!!!!)

succes.

• Lisa 34

bedankt voor je reactie Ariel, maar daar heb ik nog een lening lopen…zucht dus dat kan niet, maar ik heb al een oplossing gevonden…voorlopig dan, het geld kan worden gestoord naar mijn advocaat , dat is een STICHTING BEHEER DERDEN GELDEN..en hele mond vol maar elke advocaat had deze rekening voor dit soort gevallen, goed te weten dus en zij kan het geld dan door sturen naar iemand anders zijn rekening je man,vriend ,of zuster.

Dus ik ben even uit de brand.

• Hans

Hoi Lisa,

vreemd dat je ook bijv. niet bij de ABN terecht kunt.

Ik kwam (zit nog steeds) in de WSNP en heb bij de ABN een rekening kunnen openen.

Hoop dat je alsnog een bank kunt vinden want via een derdenrekening bij de advocaat is ook niet de makkelijkste weg.

Succes.

Hans

• Lizzy

Ik zit in de WSNP en heb bij aanvang van de WSNP een rekening kunnen openen bij de Rabobank. Wel met de restrictie dat ik daarop niet rood kan en mag staan en geen krediet kan aangaan. Succes!

• Lisa 34

ja ok dan heb je er papieren bij i.v.m de wsnp , maar mijn advocaat is er nu met bezig ik heb er gewoon recht op BKR of niet zij mogen niet weigeren…maar bedankt voor jullie hulp allemaal en succes met je wsnp

• Lizzy

Ik had nog geen papieren van de WSNP op het moment dat ik de bankrekening opende. Maar ik moet je ook zeggen dat ik geen negatieve BKR had; wel openstaande kredieten en leningen, maar alles altijd op tijd betaald.

• Willem

Lisa34 als je een lening hebt bij de DSB-bank kun je daar toch gewoon een rekening openen? Trouwens alles is daar gratis, ook betaalpasjes en je ontvangt ook nog eens 3% rente op je rekening. Geen enkele bank doet dat nog.

• Bunkie

Hoi,

Ik had ook betalingsachterstanden bij de BKR (Comfort card, Rabobank, DSB bank), maar ik kon gewoon een rekening openen bij de Postbank.

Succes ermee!!!!

Groetjes Thea