Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WSNP en Vakantie

  • lord wanhoop

    zoals ik al zei creatief te werk gaan zorgen dat je het meeste gratis van internet haald en de rest de kosten zo laag mogelijk houden en tevreden zijn met weinig en dat word je op den duur ook wel. wij hebben 100euro voor 2volwassene met 4 puberende kids en nog redden we het.

    als je maar niet te hogen eisen steld he

  • chantal

    Hallo ik had een vraag

    ik heb namelijk een reis kado gekregen om na mijn vader te gaan omdat ik nu aan depresie lijd

    het kost mij en me kind niks

    het is namelijk in curacou kom je door de douane heen of moet je je bewindvoerde toch op de hoogte stellen

    groetjes chantall

  • Hans

    je zit in de wsnp hoor je hebt geen misdaad begaan.

    als jij gewoon al de nodige papieren hebt kan jij gewoon de grens over.

    houd wel rekening mat (als je tenminste geen werk hebt) dat je wel je sollicitatie plicht hebt jegens je bewindvoerder dus dat is het enige wat je zou kunnen melden en ik zou zeggen informeer gewoon bij hem/haar

  • Roos

    Hoi…

    Ik wil graag weten of het mogelijk is om een studie te volgen van 20 uur per week incl stage en college als je in de wsnp zit, of een BBL traject dus dat een bedrijf jou studie betaald en dat jij een leerling salaris ontvangt dit is meestal het minimum loon ouder dan 23 jaar. dan werk je 32 uur en volg 8 uur college per week, zou dit ook mogelijk zijn in de wsnp?

    Gtjs Roos