Beste mensen
Ik heb een huur van 750 eur. In dec 07 en jan 08 kon ik mijn huur niet betalen door een schuld die voorrang had.
vanaf febr 2008 t/m nu betaal ik netjes mijn huur op tijd. Ik heb ook een aantal keren de woningbouw verreniging gebeld om het het samen op te lossen. Ik wordt steeds terug gebeld zeiden ze maar dat gebeurde niet. Precies een week geleden belde een dame op van de gemeente iv.m de huurschuld. Ik heb het aangegeven ik wil het wel betalen maar lukt mij niet in 1 keer. Ze begreep het en zou dat door geven aan de woningbouw. Totdat ik vandaag een brief kreeg van de deurwaarder dat ik een schuld heb van 3000 euro. dat ik binnen 4 dagen moet betalen. ze hebben alleen 500 aan kosten berekend. Hoe moet ik dit oplossen. Ik kan nu ook nergens een lening krijgen om het in een keer te betalen. Ik sta bkr gecodeerd , maar de schulden zijn al ingelost. alleen staat de melding nog 5 jaar.
Het liefs wil ik het zo snel mogelijk oplossen, om het te betalen. Wie kan mij helpen. met raad of een lening. Ze dreigen ook met ontruiming. Het is nog niet naar de rechter gegaan.
helop