Graag wil ik ervaringen horen over budget beheer regio noord-holland .
alvast bedankt
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsnou wij zitten niet in de regio noord holland maar zoals het bij ons ging dan kan ik je zeggen ik vind het ideaal die budget beheer.
wij zijn gigantisch in de schulden gekomen door vooral ziekte door onverwacht een andere auto te moeten kopen i.v.m. ziekte maar als ik eerlijk tegen mezelf ben ook wel door impulsief geld uitgeven en nu we in de sanering zitten hebben we zelf budget beheer meteen aangevraagt en ik kan je zeggen ik heb het financieel nog nooit zo goed gehad als de afgelopen anderhalf jaar en we moeten nog anderhalf jaar in de sanering maar ik zit er nu al aan te denken om na de sanering gewoon budget beheer aan te houden omdat ik anders veel te bang ben om weer de mist in te gaan en dat is het laatste wat ik wil. wat het ons vooral gegeven heeft is rust. niet meer achter de bank hoeven duiken als de bel gaat want het kon wel eens een deurwaarder zijn. maar dit is puur een persoonlijke ervaring en ik vrees dat er van zulke ervaringen wel meer op dit forum zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?