Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geldschieter

• tamara

met spoed geldschieter geocht

kan veel terug betalen per maand rond 700 euro

ben door omstandigheden flink in de problemen gekomen en daar wil ik zo snelmogelijk van af bij 1 persoon en door bkr noteringen krijg je nergens meer krediet

groetjes tamara

• GJ

Hoi Tamara,

Ik zou geen particuliere geldschieter nemen, je betaald een zeer hoge rente en je weet niet met wie je in zee gaat ,er zitten soms criminele figuren tussen die je persoonlijk kunnen bedreigen als je niet op tijd betaald.

Er zijn twee andere opties:

Vraag in de gemeente waar je woont of een betalingsregeling mogelijk is voor de schulden. Je kunt zonder rente de schuld in termijnen betalen en je hebt geen sanering nodig.

Tweede optie:

Lening aanvragen via het Budget Advies Centrum in je gemeente om de schuld af te lossen. De rente is hoog maar ook bij een particulier zul je een hoge rente moeten betalen.

Groeten,

GJ

• Jansen

Tamara,

Als jij 700 euro per maand kunt aflossen, moet je flink wat overhouden van je inkomen. Ik kan me niet voorstellen dat je met deze aflossingscapaciteit niets kunt regelen met je schuldenaren. Of je moet inderdaad zeg 70.000 euro of meer schuld hebben. Wat zijn precies de problemen?

Groet,

Jansen.

• Boysplayrockandroll

Ik zou niet geld lenen van een particulier die je bovendien niet goed kent.

Je kunt veel narigheid krijgen.

Ik zou zeggen, zoek hulp voor je schulden.