ik kom hier vandaag voor het eerst op dit forum en mijn bek valt helemaal open.
ik lees hier alleen maar over mensen die (flink) in de schulden zitten en wat word er van alle kanten geadviseert, neem een lening om alles onder een rekening te brengen.
wat houd dat in dat je geld moet lenen met een flinke rente er over heen met het gevolg dat de schulden alleen maar groter worden en er zelfs geen geld is voor grote tussentijdse uitgaven.
als je het geld niet meer op kan brengen is dat een teken dat er iets mis is gegaan in het verleden door of gewoon smijten met geld of door omstandigheden van echtschijdingen of ziekte of noem maar op.
ondanks dat hier veel mensen een bkr toetsing hebben zijn ze toch op zoek naar een geldverstrekkerdie geld wil geven met het gevolg een nog hogere rente.
lieve mensen wees verstandig de enige manier van verstandig lenen is NIET lenen.
maatschappelijk werk kan je op alle manieren steunen naar diverse traiekten toe schuldhulpverlening schuldsanering budgedbegelijding of beheersing en ga zo maar door.
doe het wel via de gemeente want die sturen je eventueel door naar goede budgedterings bureau's.
wij hebben dit zelf 2jaar geleden ook gedaan en er is een bonk rust geen duurwaarders meer aan de deur wekelijks je huishoudgeld ontvangen en nooit meer geldzorgen en dat klinkt raar maar het is wel zo