Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De hel van 25.000 euro bij de Postbank

• Ryan

Ik probeer elke keer van dat doodlopend krediet af te komen,maar het lukt ons gewoon niet,we werken allbei fulltime en doen niks extra's,we komen gewoon niet uit,ook wij hebben een grote fout begaan,we hebben die 25.000 dus geleend omdat we niet wilden sparen.

Dat is 2 jaar geleden,bijna elke maand moeten we geld opnemen om rekeningen t ebetalen uit dit doodlopende krediet,deze maand 172 euro alleen aan rente betaald en een termijn van 470 euro betaald….weet je wat het erge is,je naam en adres staat in heel Nederland gesignaleerd zal zijnde “leners”, dus elke keer worden we gebeld en krijgen we post van leenbedrijven die willen dat we bij hun oversluiten omdat het maandtermijn dan omlaag gaat, daar zit wel wat aan vast,namelijk dat we er twee keer zo lang over zouden doen… wat is wijsheid behalve 20 uur per dag gaan werken ????

Een persoonlijke lening naar overzetten kan ook nog,maar dan wordt de termijn langer en zitten we langer aan deze hel vast…waar we zelf voor gezorgd hebben helaas,wat een drama.

• Martin

Heel erg allemaal,kun je niet met je spaargeld wat extra inlossen als je alles met de fiets doet hou je toch ook geld over.succes mvg Martin.

• Ryan

haha nee helaas Martin, kan ik niet wat bijklussen bij een carleasebedrijf,weet jij misschien iets voor me ?

• Maartje

Zet in ieder geval de mogelijkheid tot opnemen van het krediet stop, en probeer elke maand iets extra's af te lossen, ook al is het maar 10 euro per maand.

Stop er verder alle extra's zoals vakantiegeld e.d. in, je zult zien dat de rekening dan toch eindelijk omlaag gaat.

Zorg ook dat je op je andere rekeningen niet rood kunt staan.

• Martin

Beste Ryan.

Ik heb zitten denken maar erkomt mij niks boven drijven waar jij geschikt voor zou zijn.Op de kapper kan je ook niet meer besparen.Misschien kun je nog een leuk kunstje ,want ik heb gehoord dat er op de dam nog plaats is..

Succes

• Ryan

En bij een car lease bedrijf en dan bedelen als een zielig klein mannetje op internetfora's,is dat niks voor mij ?

• Bloem

Ryan, wil je mij eens mailen? Ik ben vrijwilliger bij een budgetproject, misschien kan ik je van dienst zijn.

bloem2004@hotmail.com

• DE_GEKSTE

bloem dit is een oud email adres zie ik ;)

• lila01

Ryan, het is echt niet onmogelijk om van die schuld af te komen en daar hoef je niet nog meer voor te gaan werken. Als jullie twee inkomens hebben dan moet het mogelijk zijn om de schuld af te lossen en daarnaast gewoon rond te komen en zelfs nog een beetje opzij te leggen voor noodgevallen (zodat je niet meer aan je krediet hoeft te komen).

Ook oversluiten naar een bank met een lagere rente is een optie. Je kunt dan beter een doorlopend krediet nemen, omdat je dan ook boetevrij extra kunt aflossen (niet meer van opnemen!). En dat het wat langer duurt, wat maakt het uit? Momenteel los je ook niet af, want je neemt steeds weer op, dus dat schiet ook niet op.

Kijk anders een op

http://overwinschulden.web-log.nl/

voor tips. Moneygirl laat zien dat het mogelijk is!

Succes!

• Ryan

Lila cq moneygirl ik waardeer deze post echt van je,het is al een doorlopend krediet,we hebben nu een paar rekeningen niet betaald puur omdat we e rniet meer aan willen komen….dat oversluiten naar een andere bank en dan langere looptijd zien we helemaal niet zitten,dit doodlopend krediet zit als een steen aan je been van sochtends vroeg tot dat je weer gaat slapen, het bizarre is dat het allemaal eigen schuld (letterlijk) dikke bult is.

maar bedankt voor je reactie ik ga even kijken op je weblog