Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huurkoop auto almere

• Martin

Misschien handig om te weten , in almere is de mogelijkheid om een auto in termijnen te betalen dit noemen ze huurkoop.

Wij zijn in kortetijd twee auto`s verloren een werd op vacantie in italie in de prak gereden door een niet verzekerde en vier weken later werd de andere auto gestolen,ik ben voor mijn werk afhankelijk van een goede auto en kreeg bij CC Lease de mogelijkheid om de auto in 12 termijnen rente vrij af tebetalen.Ik ben nu in het bezit van een mooie vectra stationcar cd uitvoering en betaal daar € 236,-

Volgens mij is dit niet te duur en met garantie,en goede service .Ik kan het ieder aanbevelen het telefoon nummer van CC Lease is 036-5334848

• Ryan

Ik heb een andere tip:

Spaar voor een auto,en koop hem van je gespaarde geld.

Martin van CC Lease probeert wat klantjes binnen te slepen hier.Ha,wat een trieste bedoening.

• Martin

Bedankt voor de tip Ryan, was het leven maar zo simpel, zeker al een tijdje niet buiten geweest.

Ik denk dat je op de verkeerde site zit , ik ben wel tevreden over de geboden service van CC Lease te Almere misschien moet het ook eens proberen,

succes Martin.

• Ryan

Ik fiets altijd,ook naar mijn werk,ideaal,ik ga geen leaseprojecten afsluiten om mezelf nog meer in de problemen te werken,zelfs met 25.000 euro schuld willen “”ze“” je best nog 25.000 extra lenen,das het probleem niet,vindt het alleen zielig dat mensen op fora als deze waar vooral mensen met geldproblemen komen,proberen om hun NOG MEER in de s.hit te laten helpen.

Wat ik nog zieliger vindt is dat je jezelf niet voorstelt als verkoper,maar zogenaamd doet alsof je een klant bent…dat is eng en zielig.

Ik denk eerder dat je succes hebt bij sommige bedrijven ,banken, notarissen, tandartsen en overige zakkenvullers…

• Martin

Over zieliig gesproken .je mag me ook mailen als je niets te doen hebben ,kan niet altijd direct reageren want ik ben zelfstandige in kappers branche.

mvg hair-jobs@hotmail.com

• Ryan

Niets te doen ..ik heb zat te doen..kappers…hou er over op,21 euro en 50 cent voor 15 minuten een beetje knipwerk,ook zoiets waar iedereen in trapt in Nederland,ik ga altijd naar een Turkse kapper,voor 10 euro zit ik een half uur en wordt behandeld als een koning……kappers………..nee..u bent bij mij verkeerd…misschien iemand anders die “ook niks” te doen heeft,net als u.

• Martin

Misschien is €10,- zefs te veel als je maar 1 keer per jaar naar de kapper hoeft te gaan zeker als je alleen maar s àvonds buiten komt. Jij moet toch een hoop geld overhouden iedere maand.

• Ryan

Nee 10 euro is niet te veel,hier kan menig hollandse kapper een voorbeeld aan nemen aan deze mensen.Wat moet ik met een superdeluxe salon met 40 spiegels en alle toeters en bellen …ik wil gewoon degelijk geknipt worden,en dat wordt ik:

voor een tientje. :D

• Alexandra

Ryan schreef:

>

> Niets te doen ..ik heb zat te doen..kappers…hou er over

> op,21 euro en 50 cent voor 15 minuten een beetje knipwerk,ook

> zoiets waar iedereen in trapt in Nederland,ik ga altijd naar

> een Turkse kapper,voor 10 euro zit ik een half uur en wordt

> behandeld als een koning……kappers………..nee..u bent

> bij mij verkeerd…misschien iemand anders die “ook niks” te

> doen heeft,net als u.

Dat je deze topic hier niet vind horen ben ik met je eens, de mensen die hier komen hebben al genoeg problemen, maar je begint nu iemand persoonlijk aan te vallen en dat is nergens voor nodig en komt op mij over als een beetje jaloezie!

Alexandra

• Ryan

Ja,leuk… en nu ?