Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hyptheek

• tineke

beste mensen ik heb hulp nodig wij hebben 4 a2 coderingen gehad alles is betaald maar we willen een huis kopen ik moet weg hier ik ben voor de deur invalide gereden en ik kan niet meer maar alles wat ik probeer het lukt me gewoon niet wie weet er waar het wel kan ik ben helemaal op help me astjeblieft hou het hier echt niet meer vol groetjes tineke

• Lizzy

Het is niet voor niks dat het voor mensen met (al dan niet afbetaalde) coderingen bijna onmogelijk is om een hypotheek of een andere lening af te sluiten. Dat is ter bescherming van jezelf alsook van de instanties die die leningen verstrekken. Ik geloof dat er een termijn is van vijf of 10 jaar, daarna kan je weer een lening afsluiten. Heel vervelend, maar wel terecht. Als er medische of psychosociale factoren zijn om te moeten verhuizen, moet je naar je gemeente gaan om te kijken welke mogelijkheden er zijn. Wellicht kan je een medische indicatie krijgen voor een urgentie voor een huurwoning.

• rocco69

beste tineke als eerste vraag een bkr uitdraai aan zodat je kunt zien wanneer je de bkr noteringen hebt opgelopen ze blijven namelijk 5 jaar staan verder zijn er banken die a 2 coderingen accepteren maar geen 4 en dan is de rente ook nog eens 8 tot 9 procent mijn advies ga eens met de gemeente praten en vraag hoe ze jou willen helpen gr rocco

• DE_GEKSTE

wat je ook kan doen is een brief schijven naar de zaken waar je de a2 heb staan

met de vraag of hun je a2 willen weg hallen bij de bkr als je geluk heb doen ze dat maar dan moet je veel geluk hebben

ook met een a2 is het heel moeilijk om een hyptheek te krijgen om dat het in amirika zo romelt met de banken en zo

ja het klingt gek maar het heeft er allemaal mee te maken

en lizzy ik vind je antwoord niet super

het kan ook zo zijn dat er een reden is geweest dat je niet betaald hebt moet je daarom 5 jaar gestraft worden