Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

probleem

• poula

Stel voor een broer en zus kunnen totaal niet met elkaar opschieten Moeder heeft geld en zet dit bij broer en deze is overal voor gemachtigd. Zus is hier niet mee eens en moeder weigerd om het weg te halen wat haar goed recht is natuurlijk, maar wat vinden jullie hier nou van.

• Ryan

Triest.Maar dit zou bij mij einde moederschap betekenen.Er zijn ergere dingen.Geen energie meer insteken.3 keer vragen en bedelen is genoeg.

• Lizzy

Je kan een advocaat in de arm nemen en een gerechtelijke procedure beginnen.

• poula

Ik belde tot 5 maanden geleden iedere dag naar mijn moeder ik ging 1 keer per week met haar boodschappen doen. Ik heb haar vorig jaar nog gebracht en opgehaald met de auto naat zuid frankrijk zodat zij daar een auto had maar niet dat hele eind hoefte te rijden. Ik heb inderdaad het contact op een zeer zeer laag pitje gezet en het doet haar weinig denk ik want zij zoekt geen enkel contact.

Je hebt gelijk met je opmerking en ik doe me best maar het doet wel heel heel veel pijn.

• DE_GEKSTE

lekker belangrijk dat geld

dus om dat je ma je broer haar geld zaken laat regelen laat je haar maar een beetje links liggen best vaag trouwens

plus ik neem aan dat het geld op de naam van je moeder staat dan blijf je recht houden op je kinsdeel

maar je zal het geld van je moeder maar nodig hebben en je zal nu niet genieten dat ze nog bij je is om dat je broer meschien meer geld krijgt

• poula

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt van mij part schenkt ze mijn deel aan een goed doel heb ik haar ook voorgesteld maar ik wil op geen enkele manier contact met mijn broer om dat allemaal uit te leggen gaat te ver dan heb een paar A 4 tje nodig. Het probleem is dat zodra mijn moeder in het ZH of verpleeghuis komt ik met financien te maken krijg en dus met mijn broer.