Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik weet het niet meer

• inne

ik was met de schuldsaniring bezig ….ze kunnen me niet helpen omdat er 1 schuldeisser niet mee wil werken(en dat is socialedienst)

ik weet niet meer wat ik moet doen ben me huis uit gezet uitkerijng is stop gezet tot ik een ander huis heb gevonden ik zie het niet meer zitten ben overal al geweest voor hulp…. ik denk schrijf het hier even op misschien is er iemand die iets weet wat ik nu nog kan doen

• Ryan

Als zelfs de sociale dienst niet meer mee wil werken heeft u het denk ik te ver laten komen,veel te ver.Het eerste wat biju me opkomt is: werk zoeken,fulltime,heb je werk,dan direct weer afspraak maken bij sociale dienst en kalm blijven en rustig een voorstel doen en uw vaste aanstellingsbrief van uw werkgever meenemen.Als ze zelfs hier niet mee accoord gaan heeft u ,maar dat is mijn mening,volgens mij alle opties overgeslagen.

• Lizzy

In eerste instantie gaat de schuldsanering uit van het minnelijk traject; in overleg met de schuldeisers wordt er geprobeerd tot een akkoord te komen na drie jaar schuldsanering. Als een of meer van de schuldeisers niet mee wilt werken, kan je het wettelijk traject in, de WSNP. Dit moet worden aangevraagd bij de Rechtbank. Als de rechter fiat geeft, zijn alle schuldeisers verplicht mee te werken aan dit ook 3 jaar durende traject. Je krijgt dan een bewindvoerder en moet maandelijks een vast bedrag afstaan aan de boedel. Ik zat ook eerst in het minnelijk traject, en ook bij mij wilde een van de schuldeisers niet meewerken. Er is toen WSNP aangevraagd en daar zit ik nu ruim een jaar in. Ik weet niet bij wie je schuldhulpverlening hebt aangevraagd, maar de WSNP is zeker nog een mogelijkheid.

• netie

hoi was bij mijn ook wsnp is bij mijn gewoorden gewoon er om vragen gr netie

• Joyce

Beste Inne,

Hoe komt het dan dat ze je niet konden helpen?

Heb je jezelf wel aangemeld bij de gemeente voor schuldhulpverlening?

Is er een dwangbevel geweest? En er is toch ook nog altijd zoiets als de WSNP bij de gemeente, hier moeten mensen toch mee akkoord gaan?

Groetjes Joyce

• djecky

ga net beginen met schuld san wil graag mensen ontmoeten die het zelfde probleem hebben .mij msn is djeckyjansen@hotmail.com

• ellen

Inne ik wil je heel veel sterkte wensen, ik heb echt met je te doen