Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WIE KAN ME GELD LENEN VOOR EEN BEGRAVENIS

• babylove

wegens het plotseling overlijden van een familielid, die jammer genoeg geen uitvaartverzekering had, neem ik de kosten op me, aangezien we een hele kleine familie hebben, kunnen we ook niet allemaal wat geld bij elkaar leggen, we komen alsnog te kort.

ik ben model van beroep en kan het geld op zeer korte termijn terug betalen met een flinke rente.

wie o wie kan mij voor maandag helpen?

alleen serieuze reacties graag, die gaat om het overlijden van iemand, dus geen grapjes!!

bedankt alvast voor uw tijd

• Lizzy

Ik denk niet dat je hier op de goede plek bent voor het lenen van geld, om welke reden dan ook. Als iemand overigens komt te overlijden en er is geen geld voor de uitvaart, kan men een beroep doen op de Sociale Dienst. Deze wordt dan opdrachtgever voor de uitvaart en betaalt (een gedeelte van) de kosten. Ik zou dus zeker contact opnemen met de Gemeente.

• Ryan

Ik begrijp niet dat iemand uit uw familie dan niet via officiele weg een lening neemt, maar liever in zee gaat met onbekende mensen,ik vindt dit erg vaag en niet slim.Ik begrijp dat men tegenwoordig voor rond de 2200 euro een begrafenis kan verzorgen.Sterkte.

• babylove

iemand van mijn familie kan wel een lening nemen via de bank, maar daar gaat meestal weer een hoop gedoe en tijd overheen.

als ik gewoone en particulier iemand vind, kan ik het op korte termijn weer aflossen en is alles snel geregeld.

maar goed, blijkbaar is er niemand met het hart op de juiste plek of die dit serieus neemt, en ja voor een dierbare wil je toch een mooie uitvaart?

maar goed, bedankt!

• Lizzy