Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lening

• ik ben ik

5 jaar terug hadden wij een behoorlijke schuld bij de deurwaarder lopen ivm niet afbetalen van leningen

nu zijn we inmiddels een hele tijd verder en de schuld is nu 14000 euro

wij betalen hieraan 400 euro per maand

echter wordt het voor ons steeds zwaarder om deze aflossing elke maand te betalen ivm hoge vaste maandelijkse kosten

wij hebben van alles geprobeerd om deze schuld zo snel mogelijk af te betalen maar elke instantie geeft ons nee ivm negatieve bkr

omdat wij de komende maanden veel lasten hebben wordt het voor ons onmogelijk om de schuld te betalen. Heeft er iemand een idee wat ik zou kunnen doen en hoe ik zo snel mogelijk van deze schuld af kan komen.

wij hebben inmiddels ruim 22000 euro afbetaald en vragen steeds aan de deurwaarder of er een mogelijkheid is om van de schuld af te komen, maar ook deze komt niet met een idee.

• @ngela

Misschien dat je met een welzijnswerker uit je plaats een afspraak kan maken?

Zij weten je vast een heel eind op weg te helpen. Of misschien kan je de schulhulpverlening om advies vragen? Is die drempel nog veel te hoog, dan kan de eerste stap naar je huisarts ook voldoende zijn om het balletje aan het rollen te krijgen. Succes!