Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voedselbank

• ineke56

Beste prikkers.

Ik ben aangewezen op de voedselbank voor 2 maanden…dus januari niet meer.

Dit was vanmorgen de eerste keer , en de drempel was voor mij zeer hoog, ik had een keel die dicht gesnoerd zat,maar goed…eten is er voor mij.( alleenstaande)

er zat vlees in dat nog bevroren was en 2 dagen over de datum,ook vlees dat bijna ontdooid was en ook 2 dagen over de datum.Kan ik dat ontdooid vlees bakken en in de koeling zetten?

Wie leeft ook van de voedselbank? die kan mij daarvast meer over zeggen.

Ineke

• Lizzy

Zet je schaamte overboord en wees blij met iets als de voedselbank; er zijn zoveel mensen die er (helaas) gebruik van (moeten) maken. Ik hoop dat er meer gemeentes een voedselbank opzetten want in de onze is die er niet;-( Ingevroren vlees dat iets over de datum is kan je gewoon bereiden en eten. Ook het al ontdooide dat een paar dagen over de datum heen is. Wel goed doorbakken;-)

• ineke56

Bedankt voor de reactie.

Ik ben ook blij dat ik vanmorgen het pakket kon gaan halen,ik had 5 dagen bijna niet geeten,,warm eten zat ik niet zo mee,maar een boterham had ik nodig..dagen heb ik binnen gezeten..tegen kennis had gezegd dat ik ziek was en de griep had.

Maar goed,tot en met februari zit ik ermee, geld afgehaald voor een vriend , want dat zou ik immers de week erop terug krijgen.1000 ,-mocht ik rood staan van de bank,tot die datum die ik opgegeven had,want met een wao van 850,- maakten ze een uitzondering,Meneer had geld ,en de andere dag was hij weg.Ik sta nu rood ,heb op de bank wel uitgelegd wat er aan de hand is geweest,daarom betalen ze de vaste lasten gewoon door gelukkig.

Ik heb niets te halen nu…dus eten van de voedsel bank.Maar geen euro meer in huis!

Zelfs geen shag om te roken,en ik ga bij niemand aankloppen voor een beetje geld.

Ik stop ermee..kan mijn tranen niet inhouden

Groeten Ineke

• Lizzy

Ik weet het, wij hebben hier ook zeer krappe tijden;-( Net het laatste brood uit de diepvries gehaald, laatste pak melk aangebroken. Geen geld om iets te kopen voor in de schoen van zoonlief. Gelukkig kwam er iemand van de diaconie langs vorige week met een tas boodschappen anders hadden we niets meer. Het is echt de dagen aftellen en uitzingen totdat de WAO uitbetaald wordt… Sterkte!!

• ineke56

Lizzy.

Wao is binnen gekomen op 13-11.Maar 1000 rood en wao eraf dat zou mooi zijn..maar de huur gas licht water verzekering zorgverzekering komt er weer bij,telt niet af dan ,dat is pas in februari rond,tot die tijd kan ik geen cent afhalen,

Lizzy,,ik weet wel ,als je bij mij in de buurt woonde,dan zou ik het voedsel pakket delen met je!!!

Ik wens jou ook heel veel sterkte en succes toe…

Ja ik weet het…ik heb geen kinderen thuis..en dat is voor jou moeilijk.

Ik hoop dat er voor jou een sint en piet komt voor je kind.

Ineke

• Lizzy

Ineke, de betere tijden komen nog wel! Hou je taai!

• ineke56

Jij ook meisje…heel veel sterkte ,ik hoop voor jou en je zoontje dat jullie samen het heel goed mogen krijgen,Ik heb genoeg gelezen hier..ik mag niet klagen,doe ik ook niet hoor,is mijn eigen stomme domme fout geweest,en daar heb ik van geleerd.

Ineke

• ineke56

Ik hoop en wens dat die voor jou en je zoontje heel spoedig mag komen.

ik heb mijn hart heel goed kunnen luchten,en dat doet me toch wel goed !

Sterkte meisje !!!

• annemijn

hey lizzy

ik las je berichtje en het raakte me, zelf jaren terug in de sanering gezeten met 4 kinderen (nu 5) en de kopzorgen die je hebt. Zet je schroom aub opzij en stuur me ff berichtje, ik heb lading dingetjes liggen voor in een schoen…….

annemijnwee@hotmail.com

• netie

ehallo ik weet wat het is om niks te eten tehebben ik zit ook wsnp moet met 225 euro pm doen met 5 ps waar van 2 in de luijers god is echt niks hoor . ik hoef nog net niet na voedsolbank toe ga van de week tog wel aanvragen wand ik red het gewoon niet . brood heb ik lekker voor niks me mama is bakker . ik weet niet waar je woont anders wil ik wel paar na je toe sturen gr antoinette email me maar realnuit2hotmail.com annemijn schreef:

>

> hey lizzy

>

> ik las je berichtje en het raakte me, zelf jaren terug in de

> sanering gezeten met 4 kinderen (nu 5) en de kopzorgen die je

> hebt. Zet je schroom aub opzij en stuur me ff berichtje, ik

> heb lading dingetjes liggen voor in een schoen…….

>

> annemijnwee@hotmail.com