Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waar moet ik zijn dan?

• ineke56

Beste mensen.

Ik heb vandaag zoveel gelezen op dit Pbord,Nu is mijn vraag het volgende,

wat is de beste manier om bv die 1000€ weg te werken,zie mijn topic voedselbank, en waar moet ik dan zijn?

Wat zouden jullie ermee doen? Ik heb altijd mijn zaakjes goed kunnen regelen,dus daar heb ik niemand voor nodig.

Wat ik wel nodig heb is RAAD.

Ineke

• Lizzy

Misschien kan je naar de gemeente gaan en om Bijzondere Bijstand vragen? Hetzij in de vorm van een lening. Ook om de komende maanden te kunnen overbruggen (broodnood).

• ineke56

Lizzy.

Morgen bel ik naar welzijn,net op internet gekeken wat die kunnen.Alleen een dure lening wil ik niet met een boel rente erbij, daar is mijn inkomsten niet naar.Ik zal wel horen hoe en wat Lizzy.

Ineke

• lord wanhoop

ga naar schuldhulpverlening bij je gemeente en ze helpen je echt. ze gaan op zoek voor jou naar de beste oplossing en misschien is dat een lening die jij wel kan betalen en dan krijg je het 3jaar even moeilijk maar dan ben je ook van je schulden af en als je het dan op een bepaald moment weer lekker doet dan kan je misschien wel eerder klaar zijn dan 3jaar. maar ga echt naar de gemeente ze zullen er echt voor je zijn.

• ineke56

Ik ben vanmorgen bij welzijn geweest…maandag komt er iemand voor mogelijk een regeling voor die 1000€ rood op de bank.Wat en hoe het gaat moet ik nog afwachten,Dus het begin is gemaakt.

Groetjes Ineke