Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Supergoedkope Recepten

• Marianneke

Ik denk dat heel veel mensen van hier plezier zullen hebben van deze site.

Supergoedkope Recepten

De link is:

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=386684

Deze site is gratis,

• Alexandra

Het is goed bedoeld, maar de recepten die hier staan zijn niet echt zo goedkoop want er zijn er genoeg die niet eens simpel saucijsje van de Aldi kunnen kopen, er zijn gezinnen die een hele week lang op macaroni met tomatenketjup moet leven!

De recepten die hier worden vermeld vind ik nog vrij luxe en en niet voor iedereen betaalbaar die o.a in een schuldsanering zitten en alles moeten doen van 45 of 50 euro!

Alexandra

• Sip

Wat mij opvalt is dat er mensen zijn die niks te vreten hebben maar wel een duur internet abonnement

• ineke56

Beste Sip.

Vreten doen varkens,hier komen nog altijd MENSEN,en graag een beetje respect als je dat kunt opbrengen.

Duur internet???mogen wij als minderbedeelde mensen nog iets hebben?de schoolgaande kinderen hoeven er toch niet onderdoor, om ook een beetje te hebben..wat andere kindere ook hebben.Ouders zorgen tenslotte nog voor hun kids!!!! die hebben toch al niet makkelijk,ik heb ook internet…en dat moet en dat mag.

Ineke

• marijke

tja wat wil je dan recepten van droog brood of kale macaroni? ook met heel erg weinig kan je vaak smakelijke dingen maken hoor…en wat betreft dat internet dat zou gewoon door de gemeente betaald moeten worden voor mensen met een minimaal inkomen ten eerste voor de kinderen en zeker ook voor het contact met de buitenwereld. ik ben alleen en heb AOW en sinds kort heb ik ook kanker en ik zal je vertellen dat ik juist door dat internet heel veel steun heb van andere mensen. gewoon ween beetje nadenken voor je mensen aanvalt lijkt me wel op zijn plaats.

gr. diny

• Alexandra

Diny ik wilde alleen maar aangeven dat voor sommige mensen die in de schuldsanering zitten dit hele luxe recepten zijn, iedereen zou dit moeten en kunnen eten maar als je als gezin 50 euro te besteden hebt in de week en hier moet je alles van doen dan is er niet altijd een warme maaltijd elke dag!

En de reactie van Sip over vreten en duur internet……………. mensen met geldproblemen eten normaal hoor, als je het moeilijk hebt ben je nog geen varken!

En wie praat er over een duur internet, je kunt via Sociale zaken namelijk in aanmerking komen voor gratis internet als je aan de voorwaarden voldoet!

En mensen met een laag inkomen hebben geen geld voor sport of andere zaken en internet is dan nog het enige stukje ontspanning wat ze hebben!

Het is zo gemakkelijk om te oordelen en te veroordelen, maar iedereen kan in deze situatie komen!

Alexandra