Hi,Ik zou graag meningen willen horen over de inhoud van het pakket van de voedselbank,waarom;
Afgelopen week voor het eerst naar de voedselbank gegaan,ik heb tot 18 dec.een zg NOODPAKKET,ik ging met het zweet in m'n handen daar naar toe in de hoop geen bekende tegen te komen,gelukkig waren er maar 2 vrouwen(buitenlandse).
Toen ik alles (blindelings)had ingepakt kregen die 2 dames een heel leuk tasje aangeboden van Linda de Mol als ze het niet wilde konden ze het daar laten,ik kreeg dat tasje NIET(noodpakket)!Thuis gekomen heb ik alles eens goed onder de loep genomen en zonder ondankbaar te lijken was echt het enige waar men iets aan zou kunnen hebben;brood,paar sinaasappels,2 (uitgedroogde)prei,pakje suiker,rijst,de rest;chips enz.alles zo goed als over de dd en totaal niks te maken met “voedselpakket”de groots mogelijke onzin.
De mensen die de voedselpakketten aan het sorteren zijn zouden toch moeten weten wat een voedselpakket inhoud bv boter,kaas,eieren,vlees,vis,groente,aardappelen enz.om daar een week van te kunnen ETEN???
Komende week ga ik nog 1x en als het dezelfde nonsens is dan ga ik niet meer!