waar kan ik terecht voor een lening van €5000 met een negatieve BKR
ik heb het nodig om mijn schukden af te lossen en op zo manier een betaalbaar maandelijks termijn kan aflossen ipv allemaal losse afbetalingen die te veel worden om te betalen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsals je de aflossing kan doen om van een particulier 5000 euro te lenen. dan kun je ook die aflossing gebruiken om je schulden af te lossen. want denk maar niet dat je van een particuleer iets voor weinig rente kan lenen . dat zijn vaak de woekerrente's die je moet betalen. dus wees verstandig en stop met lenen en ga alles azoveel mogelijk afbetalen. dat is de enige manier om het in de toekomst te gaan redden.
gr. diny
je moet ook niet wachten tot je een afspraak met de schuldeiser hebt over een voor jou te betalen termijn. gewoon iedere maand aflossen wat jij af kan lossen.jij zorgt er dan voor dat het bedrag dat zij nog van je tegoed hebben per maand veranderd. gewoon doorgaan met aflossen wat je kan want die schuldeisers zijn niet zo dom dat ze op een bepaald moment eieren voor hun geld kiezen. want ook zij weten dat je van een kale kip niet kan plukken en de enige manier voor hun om hun geld terug te krijgen is jouw afbetalingen te accepteren.
het is jammer dat veel mensen zich veels te bang laten maken door dreigbrieven van schuldeisers. zelfs als het tot een rec htzitting zou komen dan kan je alsnog je goede wil bewijzen alleen al door het feit dat je bent blijven afbetalen.
tja als je in afwachting helemaal niks afbetaald dan zet je jezelf in een heel zwakke positie. dus blijven betalen wat je kan betalen.
gr. Diny
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?