Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

deurwaarder

• liset

Hallo,

Ik heb een vraagje ik verwacht binnenkort helaas een deurwaarder ivm iets wat ik momenteel niet kan betalen. Kan iemand mij zeggen of ik met deze beste man nog een betaalafspraak kan maken of dat hij direct op beslaglegging over gaat.

Daarnaast heb ik nog een vraag ;

kan je met een koopwoning de schuldhulpverlening in ?

Bedankt alvast en ik wens via deze weg alvast iedereen een goed en vooral beter financieel 2009 toe.

Liset

• marijke

hallo liset het zou mooi zijn als je toch een klein bedrag van die schuld kan betalen dat toont jouw goede wil ook. en de meeste deurwaarders zijn best

bereid tot een gesprek hoor het is zeker niet altijd meteen maar beslagleggen. maar zorg wel dat je je goede wil ook aan kan tonen. niet wachten tot de goede man op de stoep staat maar alvast betalen wat je kan missen.

en wat betreft een koophuis en schuldhulpverlening? ik weet niet maar er is hier vast wel iemand die het wel weet en anders ff googlen op schuldhulpverlening.

succes diny

• lord wanhoop

hallo liset.

eerst even de beste wensen voor het nieuwe jaar en laten we er allemaal het beste van maken.

de schuldhulpverlening kan je ten alles tijden in en sterker nog als jij de schuldhulpverlening in wil kan je dat maar het beste zo snel mogelijk aanvragen al is het maar om die deurwaarder voor te zijn.

schuldsanering is weer een ander verhaal want daar mag je geen eigen huis hebben en dat lijkt me ook wel een beetje terecht.

dus ik kan je alleen maar adviseren ga zo snel mogelijk naar de gemeente en vraag het na. en wat betreft die deurwaarder, als jij direct positief reageert en een betalingsregeling meteen voorsteld moet dat volgens mij geen probleem zijn. krijg je een brief binnen van hem reageer dan meteen en ga meteen bellen naar het incasso buro dat is alleen maar positief.

• liset

Bedankt voor je reactie ik ga indd mijn best doen om wat aan te betalen maar moet zeggen dat dat nu wel heel lastig wordt door omstandigheden. Heb goede hoop voor 2009 !

Nogmaals bedankt voor je reactie.

groetjes,

Lisette

• fernando

Dag Liset,

Ook met een koophuis kan je de schuldhulpverlening in. Er wordt dan zoveel mogelijk geprobeerd dat je je huis kan houden, al hangt het wel af van de hoogte van je schulden en de waarde van je huis. Met verkopen raak je soms alleen maar verder in de schulden, en daar ben jij niet bij gebaat en de schuldeisers hebben er ook niets aan.

Mail gerust om meer informatie.

Groetjes,

Fernando