Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

saneringskrediet

• ik ben ik

heeft er hier iemand ervaring met het saneringskrediet

wij hebben 3 lopende schulden en hebben nu bij de kredietbank een aanvraag gedaan voor een lening een saneringskrediet

is er hier iemand die daar ervaring mee heeft, hoelang duurt het voordat je antwoord krijgt en wordt deze lening vaak verstrekt of doen ze hiermee nog moeilijk en wijzen ze het af

• linde reuve

hallo, ik heb omdat ik wegens ziekte ben afgekeurd vrij snel een saneringskrediet gekregen, als dat bij jou ook meespeelt (gezondheid, afkeuring, medische gronden) komt het wel goed.

in ieder geval kun je zelf niet beslissen wat voor vorm van bemiddeling je krijgt, sanering of krediet of wat ook, dat moet je aan je kontaktpersoon overlaten en daar kun je zelf geen invloed op uitoefenen, dat wordt voor je besloten.

ik heb hele goeie ervaring met mijn kontaktpersoon trouwens. Den Haag.

• cooley

Hallo,

Ik kan u helpen een orgaan nodig hebben van de lening en ik ben klaar om u te helpen met eventuele bedrag van de lening die u loking voor, alleen als u klaar en worden volledig vertrouwen van het hebben van deze lening, alleen wat we van u nodig is voor e-mail ons terug en we zien u deze lening op uw harde. U kunt e-mail wordt via deze e-mail id: cooleyloancompany@financier.com

Groeten.