Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beslaglegging

• corrie veldhuis

ik had een meevaller en heb een stacaravan gekocht

nu bleek daar beslag opgelegd te zijn ben ik nu mijn aankoop kwijt??

gr

• Lizzy

Had je schulden/onbetaalde rekeningen/niet betaalde aflossingen aan lopende leningen? Zo ja, dan is het logisch dat er beslag wordt gelegd op onnodige luxe uitgaven als een stacaravan. Als je schulden hebt en je krijgt een onverwachte financiele meevaller ben je verplicht als eerste je schulden af te betalen.

• Lot

Bedoel je dat er op de caravan beslag lag van vorige eigenaar? Het betreft dus niet een beslag ivm schulden van jezelf.

Kijk en vraag ook eens op het advokatenprikbord.

• Lizzy

O zo had ik het niet gelezen; als er op die caravan al beslag was gelegd voordat je hem kocht weet ik niet zeker of hij ingevorderd kan worden. Is er geen deurwaarder/incasso prikbord?

• lord wanhoop

ik denk dat ze de koop eventueel wel ongedaan kunnen maken als blijkt dat hij onder de prijs door de vorige eigenaar is verkocht. want alles waar beslag op is gelegd is geen eigendom meer van jou dus de kans dat de beslaglegger zegt dat hij de koop ongedaan maakt is er wel maar jij zal dan wel jou geld terug krijgen neem ik aan.