Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gedupeerd door hcb groep

  • mama van 2 meiden

    hoi

    wij zijn flink gedupeerd door de hcb groep en nu zitten we met een inmens hoge schuld

    2 jaar geleden wsnp aangevraag en afgewezen op grond van de door de hcb groep gespeelde vieze spelletjes.

    de rechter hield ons verantwoordelijk en zei letterlijk dat wij het geweten hebben van valsheid in geschrift en fraude.

    wij weten nu niet meer wat we kunnen doen afbetalen is zeer moeilijk omdat het om z'n groot bedrag gaat dat wij dat financieel niet kunnen dragen.

    ook de gemeentelijke kredietbank e.d kan niks voor ons betekenen.

    wie weet of je ergens een zonder onder pand een groot bedrag kan lenen.

    en nog 1 vraag een deurwaarde wil beslag op de inboeldel leggen maar de spullen die hier staan zijn van de eigenaar van de woning wij huren namelijk gemeubileerd kan de deurwaarder als nog beslagleggen?

    groet

  • Hans

    als er op papier staat dat de meubels niet jou eigendom zijn kan er geen beslag op gelegt worden maar dan moet de verhuurder wel aan kunnen tonen dat de spullen van hem zijn

  • Lizzy

    Hadden jullie een lening van HCB groep? Hoe heeft de HCB groep jullie gedupeerd? Hebben jullie een advocaat in de arm genomen en gewezen op de diverse aanklachten van fraude jegens de HCB groep? Wanneer hebben jullie WSNP aangevraagd en wanneer en waarom precies is de aanvraag afgewezen?

  • TomE

    Voor RTV Oost zou ik graag met u in contact wilen komen, zou u willen bellen naar RTV Oost in Hengelo> 074-2456470. Wij zijn namelijk bezig met een verhaal over de HCB groep en zijn benieuwd naar uw verhaal. Met vriendelijke groet.

  • Hans Ko

    Beste TomE,

    Zoals me laatst wel vaker is opgevallen is dat journalisten 1 kant van het verhaal belichten en een tegenpartij niet aan het woord laten. Misschien een idee om ook de tegenpartij in jullie verhaal aan het woord te laten? Misschien doorbreek je dan de negatieve sfeer die de media al op haar naam heeft (zoals de beschuldiging: “als de media nou de mond had gehouden over de kredietcrisis dan was er helemaal geen crisis geweest”)

    't Is maar een idee hoor, want ik zag dit bericht zo terwijl ik wel een tevreden klant van ze ben (en nee, ik wil niet geïnterviewd worden, lol)

    Toch succes met je verhaal, Tom.

    Hans

  • Jan Stender

    Ik was van plan een lening van 9000 euro te nemen,bij de hcb groep,maar als ik zo de negatieve berichten lees,lijkt het me niet verstandig,zaken te doen,bij deze firma

    Gr.Jan Stender

  • pedro

    nee.een deurwaarder mag nooit beslag leggen,op goederen die niet tot het eigendom van de schuldenaar behoren! jij huurt woonruimte nl.het is erg moeilijk om uit schulden te komen.deze maatschappij ligt tegenwoordig aardig op de kop nl! door het vele graaien oa,moeten velen hiervoor boeten tegenwoordig ,helaas.de politiek laat mensen ook in de kou staan.als je geen oplossing weet:stap naar een advocaat toe.deze kan nl.via de rechter een regeling treffen,waar de schuldeiser(s) zich aan dienen te houden! als je geen geldmiddelen hebt,kun je om een zg.pro-deo advocaat vragen.elk advocatenkantoor helpt je op weg.bij je gemeente,kun je om een bewijs van onvermogen verzoeken,daarmee kun je naar elke advocaat gaan.succes! grts:pedro.

  • Carla

    Goedendag….,

    Ook wij zijn gedupeerd door de HCB groep.

    Wij zijn vorig jaar verhuisd naar Duitsland en ze hebben het zo mooi gebracht. Want ze wisten dat het ons eerste huis is wat we kochten.

    De hypotheek die we hebben loopt en jullie raden het al bij de DSB Bank. Ook wij hebben kapitalen betaald voor de polissen en daarnaast is degene die het voor Ons regelde bij de HCB een aantal rekeningen VERGETEN op te tellen bij de hypotheek.

    Dus je raadt het al grotere schulden daardoor gekregen. ook is ons verteld dat we een verzekering hadden bij ww niet dus.

    Mijn man loopt al sinds mei thuis.

    en nu?

    Als iemand een antwoord heeft hoor ik het graag.

    PS De HCB weet ervan en die wilde me nog dieper in de schulden drukken.

  • Maaike Bolhoed

    Ja ja het kan lastig zijn om de juiste financier te vinden, maar de DSB bank is niet meer en die had allerlei tussenpersonen die op hun beurt de diensten van DSB uitvoerde en dus ook die producten verkochten.

    De Dsb bank is door De nederlandsche bank zelf naar beneden getrokken en als we met zn allen nu eens te keer gaat tegen de toezichthouders zouden zulke producten niet geduld worden en werd en midner gezeikt achteraf.

    Welke klant ook dramt en zeikt ze hebben allemaal 1 ding gemeen namelijk dat het geleende geld wel op is. Men heeft het dus wel eerlijk zelf opgemaakt muv de koopsomverzekringen of zeiets. maar daar ben je ook voor een deel zelf schuld aan. niemand laat je onder duk tekenen.

    Maar als het dan misgaat?? ja ja zeiken zeiken zeiken maar.

    Hou eens op met drammen neem een advocaat in handen en pak de autoriteiten is aan en ga werken of zo DOE iets ipv ZEIKEN!!

    Latersss

    Maaike

  • Happy

    Maaike Bolhoed Schreef:

    ——————————————————-

    > Ja ja het kan lastig zijn om de juiste financier

    > te vinden, maar de DSB bank is niet meer en die

    > had allerlei tussenpersonen die op hun beurt de

    > diensten van DSB uitvoerde en dus ook die

    > producten verkochten.

    >

    > De Dsb bank is door De nederlandsche bank zelf

    > naar beneden getrokken en als we met zn allen nu

    > eens te keer gaat tegen de toezichthouders zouden

    > zulke producten niet geduld worden en werd en

    > midner gezeikt achteraf.

    >

    > Welke klant ook dramt en zeikt ze hebben allemaal

    > 1 ding gemeen namelijk dat het geleende geld wel

    > op is. Men heeft het dus wel eerlijk zelf

    > opgemaakt muv de koopsomverzekringen of zeiets.

    > maar daar ben je ook voor een deel zelf schuld

    > aan. niemand laat je onder duk tekenen.

    >

    > Maar als het dan misgaat?? ja ja zeiken zeiken

    > zeiken maar.

    > Hou eens op met drammen neem een advocaat in

    > handen en pak de autoriteiten is aan en ga werken

    > of zo DOE iets ipv ZEIKEN!!

    >

    > Latersss

    > Maaike

    Ik denk dat deze mensen AL zullen werken . Anders hadden ze de hypotheek niet kunnen krijgen.