Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waar kan ik terecht - spoed!!!!!!

• monika

Misschin jullie hebben enn idee waar kan ik terecht met mijn problem

In 1994 mijn ex heeft mijn ingeluisterd in het drugs smokel, helaas dat is niet zo goed voor mijn afgeloopen.Buiten het celstraf heb ik ook zeer hooe boete gekrijgen , dat alles was in Polen omdat ik kom uit Polen.Na ruim 2 jaar cel was ik weer vrij en onmdelijk naar Nederland gekommen.Met de cel straf ben ik klaar , maar nog die boete ,nu bijna 13 jaar laater , wil het poolse justitie dat ik ga weer 3 jaar zitten voor deze boete , einige oplasing om dat te voorkomen is deze boeten in een keer te betaalen en dat is bijna 9500 euro , mijn eigenen bank kan en wil mijn niet helpen.

als ik zou echt deze drugs gesmokeld daan zou ik geld hebben voor deze boete , maar ik heb dat echt niet gedaan.

Ideren denkt dat aleen vrouwen uit Oost - Blok missbruiken Nederlandse manen , maar Nederlandse manen gebruiken ook vrouwen bv voor deze doeleinden.

Dus als iemnaad weet wie en waar kan mijn helpen daan hoor ik graag.

Ik dacht dat naar 10 jaar is deze boeute verjaard mooi niet.

gr.

Monika

p.s. sorry voor mijn fouten

• tjitra

eigen schuld dikke bult ,sorry!

• monika

kijk beter naar je zelf , ideren maakt fouten , maar jij ben zeker heilig

• Sander1979

ik wil wel helpen,. Staat wel wat tegenover. Wat heb je er voor over?

• Hans

op die laatste reactie zou ik niet ingaan monica want zo heb ik er meer gezien en die luisde je er nog harder in en eigen schuld dikke bult vind ik wel erg kort door de bocht. ik hoop dat je een goede oplossing kan vinden alleen ik kan je hem niet geven

sterkte er mee

gr hans

• Break

2 vragen.

werk je op dit moment.

heb je Ned of poolse paspoort.

kom je uit het westen van het land (zuid holland)

gr