Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld nodig?

• BepdeKnip

Ik heb zelf ook weinig geld te makken en soms doe ik dan het volgende. Met de laatste 20 euro die ik heb probeer ik dan te gokken. Alles of niets denk ik dan.

Soms heb je dan geluk en kun je een hoop geld winnen

Soms verlies je natuurlijk ook, maar ach ik denk dan altijd “Wat had ik nou te verliezen?”

Vinden jullie dat onverantwoordelijk gedrag of niet. Ik heb het dus over een gokje wagen mijn allerlaatste geld.

• Lizzy

Ja, dat vind ik nou echt zonde van je geld. Je kan die 20 euro net zo goed door de wc spoelen. Ik bedenk me dan maar dat mijn zoontje en ik van die 20 euro toch weer een paar dagen had kunnen eten… De kans dat je iets wint is ongelooflijk klein. Gokken is mi totaal onverantwoordelijk, of je nou veel geld hebt of niet.

• beertje

ik zou het niet doen .

zonden van het geld

beertje

• tjitra

ik zou niet de 20 euro vergokken

hooguit 10 je moet toch een brood kunnen kopen ? ik ben blij dat ik niet in die toestand verkeer want ik las net een tip om ipv theezakjes losse thee te kopen

ik bedoel,dan heb je toch geen leven meer?

• Lizzy

Ik koop idd losse thee ipv theezakjes want het is niet alleen veel goedkoper, het is ook nog veel lekkerder. En zelfs 10 euro vergokken vind ik teveel. Die 10 euro betekent voor veel mensen het verschil tussen een paar dagen fatsoenlijk eten op tafel zetten of niets. Als je wilt bezuinigen, gaat het met name om de kleine dingen. Iedere euro is er een…

• Hans

als je nu elk dubbeltje 6keer om moet draaien heb je dan wel een laatste 20euro als jij het toch slecht hebt dan is de laatste 20euro toch aan eten opgegaan neem ik aan. en als je dan denk äch wat had ik nu te verliezen dan vraag ik me af of je wel weet waar je mee bezig bent. 20euro kun je toch met een man of 3 zeker 3 dagen van eten en ja dan heb ik toch zoiets van als je drie dagen eten kan vergokken dan heb je het zo beroerd nog niet. als ik echt niet weet wat ik met mijn laatse 20euro moet doen dan koop ik wel een tas boodschappen voor het gezin wat het geld wel nodig heeft.

ik krijg hier wekelijks enkele gezinnen over de vloer die gewoon niks hebben en die komen hier dan kleding halen en als we dan nog wat centen over hebben in die week dan halen we wat extra's voor de kids puur om ze een keer op b.v. zaterdagavond gewoon ff lekker met de kids een feestje te bouwen. en dat hoeft niet veel te kosten. voor drie euro heb je 5zakken chips bij wijze van spreken en een paar flessen drinken erbij en je maakt zo'n gezin dol blij. die eigenaar van die gokkasten die laat zijn ships en drinken wel thuisbezorgen dus die kan die 20euro van jou wel missen.

en (misschien wel het belangrijkste) als je straks meer te besteden hebt en je hebt de smaak van het gokken ook te pakken dan is de kans redelijk groot dat je i.p.v. 20, 40 euro gaat vergokken met het gevolg dat je over een tijdje weer op deze site komt maar dan met de vraag hoe je snel aan geld kan komen dus kijk daar alstublief voor uit.

• beertje

je kan van tien euro ook een hele dag eten .

zelf ben ik ook geen heilig boontje heb dertig euro per week en geeft binnen een minut aan rotszooi uit maar gelukkig wonen wij nog thuis.

ik wou dat ik eens met geld leerden om gaan zit zelfs al in de schuldsarening en heb zelfs een bewindvoering .

als iemand tips heb hoe ik met geld kan leren om gaan zou ik heel blij zijn

jeannette belde

• NerdOnTheLoose

No worries, dit is gewoon iemand die reclame geld wil innen.

Heb je naar de site gekeken?

Pagina's die automatisch van het engels naar het nederlands vertaalt zijn, met affiliatie ads er omheen.

Dus serieus advies is het niet, maar wel zorgelijk dat iemand dus denkt dat mensen die al in de geldzorgen zitten mogelijkerwijs te verleiden zijn tot het gokken met hun laatste centen.

Persoonlijk vind ik dit niet correct, but that's just me.

Ik zou willen zeggen, laten we ons hier niet om over opwinden, maar ik zou dat zelf niet geheel kunnen waarmaken.

Negeren en links laten liggen, mensen die de originele post lezen zien ook de reacties en weten hopelijk beter…

grtz,

Nerdje

• DE_GEKSTE

Lizzy schreef:

>

> Ik koop idd losse thee ipv theezakjes want het is niet alleen

> veel goedkoper, het is ook nog veel lekkerder.

GEEN GEKOOKT WATER BIJ JE THEE GOOIE HE EERST HET WATER WAT AFLATEN KOELEN :)

• tjitra

nou ik ben,denk ik ondoordachtig geweest

ik ga ook losse thee gebruiken

ik lees dat die lekkerder is