Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geld lenen

• ellen

wie kan mij 5000 euro lenen ,betaal 150 euro terug permaand .mijnVRIEND is erg ziek door de kosten hebben wij een schuld opgebouwd ,IK MAAK ME VOORDUREND ZORGEN ,WIE HELPT MIJ GR ELLEN

• Hans

heb je al eens bij een bank geprobeerd om daar een lening te krijgen en daar al je schulden onder een rekening te brengen?

zoja

ga dan naar de gemeente nar buro schuldhulpverlening die kunnen jou wel verder helpen.

om op deze manier om geld te vragen is niet echt slim. de enige die daar op in zullen gaan zijn de mensen die grof geld aan je willen verdienen of mensen die jou wel geld willen geven en terug willen betalen in natura. op die manier heb ik al meer mensen de grond in zien zakken omdat die sjaggelaars uiteindelijk hun afspraken niet na komen en jij geen poot hebt om op te staan.

bewandel gewoon de regulire wegen zodat je straks gewoon lekker door kan leven en geen naar gevoel overhoud over de manier hoe jij van je schulden af bent gekomen.

sterkte ermee

gr hans

• NerdOnTheLoose

Het is misschien een open deur die ingetrapt wordt, maar Hans heeft wel gelijk.

Zoek professionele hulp, een makkelijke way out is er niet. Er zal niet iemand zomaar een flink bedrag op jouw rekening storten zonder daar echt iets voor terug te verwachten.

There is no such thing as a free lunch. Je ziet te vaak mensen en bedrijven die wel zeggen jou te willen helpen en leuke bedragen willen geven, maar geven is het niet. Uiteindelijk willen ze toch geld (of iets anders) terug. De vraag is of jij bereid bent dat te betalen….

Iedereen die met schulden te maken heeft moet uiteindelijk hard er aan trekken om uit de schulden te komen, het beste is om de manier te kiezen waarmee je nog met enig zelfvertrouwen en een goed zelfbeeld naar jezelf kan kijken op het moment dat je geen schulden meer hebt.

Misschien vervelend dat ik dit post, maar ik ken teveel mensen die hierin de verkeerde keuze gemaakt hebben en uiteindelijk meer problemen met hun keuzes hebben dan dat ze ooit met hun schuld hadden. ;-(

Grtz,

nerd

• Jonie

Ik heb in het verleden eens wat geleend via www.booberwatch.nl

Daar zitten over het algemeen wel betrouwbare inversteeders maar dat was nietzo een groot bedrag

Je moet altijd toch voorzichtig blijven en altijd een contract laten opstellen

• Lizzy

Ik heb geklikt op dit bericht want ik vind pertinent dat er geen reclame gemaakt moet worden voor dit soort particuliere geldschieterbureaus. Als je schulden hebt, ga naar de gemeente of maatschappelijk werk en ga nooit in zee met dubieuze instanties of personen!

• roosje

Dacht een goede site gevonden te hebben waar mensen niet smeken om geld,dat zie je nml. bij Marktplaats ook al zo veel de laatste tijd.

Krijg je dat hier ook weer!!

Ik ben het met de andere personen ook eens,wees verstandig en ga naar een bank/geldverstrekker om een lening aan te gaan.

Ben je afgewezen dan zal daar ongetwijfeld een reden voor zijn,maar ga niet met zomaar iemand in zee.

Krijg je alleen maar problemen mee,begin ook niet zomaar een weedplantage op je zolder/achterkamertje want je bent je huis kwijt als je huis huurt en ze komen er achter.

Een hoop ellende.

Probeer een bijbaantje erbij te zoeken,bv. een krantewijk,folderwijk,bij mensen schoonmaken of iets dergelijks en betaal dan zoveel mogelijk je schulden van.

Ellen misschien kun je ons wat meer over jou situatie vertellen en kunnen we je betere adviezen geven.

Succes RoosjeLizzy schreef:

>

> Ik heb geklikt op dit bericht want ik vind pertinent dat er

> geen reclame gemaakt moet worden voor dit soort particuliere

> geldschieterbureaus. Als je schulden hebt, ga naar de

> gemeente of maatschappelijk werk en ga nooit in zee met

> dubieuze instanties of personen!

• Jonie

Lizzy schreef:

>

> Ik heb geklikt op dit bericht want ik vind pertinent dat er

> geen reclame gemaakt moet worden voor dit soort particuliere

> geldschieterbureaus. Als je schulden hebt, ga naar de

> gemeente of maatschappelijk werk en ga nooit in zee met

> dubieuze instanties of personen!

Ten eerste is dit geen dubieuze instantie

En ten tweede wou ik gewoon iemand helpen omdat ik weet dat deze site vertrouwd is

Ik heb verder niets met deze site te maken maar ben hier ook goed geholpen heb de lening die ik hier heb gekregen inmiddels goed afbetaald en was toendertijd ook blij dat iemand mij wou helpen vandaar dit berichtje.Verder heb ik hier minder rente betaald dan dat ik normaal zou hebben betaald omdat het over het algemeen inversteerders zijn die niet op hoge rente's uitzijn.

Verder heb ik er duidelijk bijgezet dat je natuurlijk altijd een contract moet vragen dat heb ik toendertijd ook gekregen.

• Lizzy

Toch vind ik niet dat je mensen met schulden moet adviseren om (weer) geld te lenen. En ook bij Boober betaal je als lener gemiddeld 11% rente! De meeste investeerders daar is het heus niet om nobele motieven te doen maar omdat ze meer rendement kunnen vangen ten koste van wanhopige mensen waarvan hun aanvraag overal anders is afgewezen door verminderde kredietwaardigheid en uit barre nood dus maar bij peer-to-peer leners. Fout!

• Jonie

Ik heb daar geleend om juist van een creditcard af te komen waarvoor ik super veel rente betaalde ik betaalde juist alleen maar rente.

Met de lening op die site waar ik naar verwees heb ik juist die schuld op een goede manier met veel minder rente af kunnen betalen

Vandaar mijn reactie hier op dit forum

Iedere situatie is weer anders denk ik ik was er in ieder geval mee geholpen

• Octopuss

Op zich is dat toch niet verkeerd?