ik geloof dat je er wel heel makkelijk over denkt en dat je zoiets hebt van oke dat doen we wel even. zo kom je bij mij tenminste over maar hou er rekening mee dat je echt op het minimum komt te zitten en dat je ook in de wsnp je vakantiegeld kwijt raakt.
maar ik ga er maar even van uit dat je echt zover in de shit zit dat je echt de schuldhulpverlening of wsnp zal moeten om echt uit de pinarie te komen.
in eerste instantie ga je je melden bij je gemeente bij bureau schuldhulpverlening. die gaan jou hele financiele situatie op een rijtje zetten en proberen je in het minnelijke traject te begeleiden oftewel een deal te treffen met de schuldeisers dat gaan ze proberen.
mocht dat op de een of andere manier niet lukken dan gaan ze kijken of jij aanspraak kan maken op de wsnp.
let wel, de regels om in de wsnp te kunnen zijn gigantisch aangescherpt dus echt makkelijk zal het niet worden.
en als je eenmaal in de wsnp zit zal het ook de komende drie jaar ook niet makkelijk worden en zal je iedere cent die je extra krijgt in moeten leveren om zo snel mogelijk je schulden af te lossen
succes ermee