Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

deurwaarder

• @gnes

Goedemiddag

Mijn vraag is als volgt,ik heb een deurwaardersrekening van 464 euro,ik betaal elke maandag 25 euro af,ondanks mijn wekelijkse stipte betaling dreigt de deurwaarder met loonbeslag.

Kan dit dan ook???

Ik betaal toch af???

Als ik nu in gebreke zou zijn of onregelmatig zou betalen dan kan ik er zelfs nog begrip voor hebben,maar nu niet.

Wie weet of dit toch zomaar mag.

Bij voorbaat bedankt voor de reacties,

@gnes

• ab

hoi @gnes,

als jij die afspraak met de deurwaarder hebt gemaakt om elke maandag € 25 te betalen en hij is daar mee accoord gegaan, dan kan hij niet overgaan tot beslaglegging, mits je geen enkele betaling hebt gemist.

daarbij kan hij alleen beslag leggen via gerechtelijke weg, daar moet dus eerst een vonnis liggen bij de kantonrechter, en daarvoor krijg jij een dagvaarding en kun jij je altijd verdedigen. en vele rechters zullen jou denk ik gelijk geven als het zover zal komen. ze zullen zeggen sorry mevrouw is bereidwillig u bent daarmee accoord gegaan en dat zal dan zo blijven.

veel succes