Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afsluiting energie aan de straat

• basje

ik ben per 15-04-2009 onder beschermingsbewind geplaatst de nuon wil mij binnen enkele

dagen afsluiten van levering aan de straat.

wie heeft hier ervaring mee ???

heb doktersverklaring afsluiten zeer ongewenst ivm diabetes

• Hans

volgens mij (dus ik weet het niet echt zeker) mogen ze je afsluiten als je onder beschermingsbewind staat alleen als je in de wsnp terecht zou komen dan moeten ze je meteen weer aansluiten want dan word de openstaande schuld in de vriezer gezet zoals ze dat noemen.

aan de andere kan vind ik het een slachte zaak dat jou bewindvoerder niks heeft geregeld met de nuon om afsluiting te voorkomen en dat een huisarts zegt afsluiten ongewenst ik weet niet of dat wel geld want dan zou je een jaar kunnen stoken (of langer) zonder dat ze je af zouden mogen sluiten en dat is niet echt redelijk naar het energiebedrijf toe lijkt mij.

zoek het even rustig uit en informeer anders even bij een advocaat de eerste 3uur is gratis bij iedere advocaat.

gr hans

• Fubbe

Hans Schreef:

——————————————————-

> zoek het even rustig uit en informeer anders even bij een advocaat de eerste 3uur is gratis bij iedere advocaat.

>

> gr hans

Welke advocaten zijn dat dan??????????????????

Als dat idd de 1e 3uur zijn dan zou dat mij €600,- gescheeld hebben in een zaak. :(

Volgens mij moet dit de eerste 30 minuten zijn!!!!

Fubbe

• Plinius

Hans neemt elke 30 minuten weer een andere advocaat :D

• berrie

hans die advocaat? ik heb er een toegewezen gekregen en gebeld nuon? als u gewoon betaald had, had u geen probleem?

ik kan niks voor u doen zegt hij ,moet je naar gemeente voor een briefje parkeren betalen etc,advocaat gebeld (ook kosten)

je eigen schuld zegt hij ,maar moet wel bewijs van onvermogen naar hem sturen ? waar zijn de sociale contacten voor mensen die het niet heben,die geholpen worden met afsluitingen,regering verdiend een vermogen aan gaswinning maar nl moet volle pond betalen, geef mensen die afgesloten worden een fiat , en zorg dat deze mensen geholpen worden.

laat die miljoenen voor buitenlandse zorg en reclame campagnes nou lekker een jaar niet doorgaan en verzorg de hulpbehoevende,,zodat mensen gewoon electra en water kunnen blijven gebruiken.

Het is toch krom dat wij miljoenen naar buitenland sturen terwijl hier armoede is ,afsluiting energie?

• Paul

Tja, je had ook gewoon je rekeningen kunnen betalen ….

Ik werk zelf bij een energiebedrijf (niet de NUON) maar weet uit ervaring dat energiebedrijven echt niet over een nacht ijs gaan bij het afsluiten van een klant. Voordat dat wordt opgestart zijn er al diverse andere stappen gezet om een oplossing te vinden.

gr

Paul