Ik ben dit jaar samen met mijn dochtertje van 5jr uit onze woning gezet. Mijn inboedel is door de deurwaarder ergens opgeslagen.
Ik heb inmiddels weer een dak boven mijn hoofd en mijn dochtertje is door jeugdzorg bij mijn ouders als pleegkind geplaatst. Heb nu net de uitkering rond, dit met veel gedoe aangezien belangrijke documenten die ik nodig was zijn opgeslagen bij de rest van mijn inboedel.
Ik moet om mijn inboedel terug te krijgen de opslagkosten en transportkosten van zo'n 3135,- betalen, dit moet voor 15 juli 2009 betaald zijn omdat ze anders alles gaan vernietigen.
Ik heb geprobeert een regeling te treffen met de deurwaarder, maar er is niets mogelijk. Ook mijn maatschappelijk werker heeft dit geprobeert, ook zonder resultaat.
Samen met maatschappelijk werker geprobeert een lening van 3000,- aan te vragen bij het GKB, deze is afgewezen. De tijd dringt.
Maatschappelijk werkster probeert nu een advocaat hierop te zetten. Tenslotte had ik van de huisarts een medische verklaring (om de ontruiming te voorkomen) maar de ontruiming ging gewoon door.
Er is geen enkele mogelijkheid om te onderhandelen met de deurwaarder, lening bij GKB is afgewezen….en de tijd dringt. Als een lening bij het gkb al afgewezen word, waaranders kan ik dan nog geld lenen? Ben ten einde raad.
Help…ik wil mijn spulletjes terug, heb dit zelfs mijn dochtertje beloofd, maar sta met de rug tegen de muur.
Wie kan mij helpen of heeft advies om toch mijn inboedel terug te krijgen?