Mijn dochter haar ex vriend heeft 180.000 euro aan gokschulden opgebouwd en loopt nog steeds fluitend rond.
15.000 euro heeft mijn dochter van hem te goed waar hij een schuldverklaring voor heeft getekend.
Nu gaan er geruchten dat meneer in de schuldsanering wil.
5 jaar rust en alle problemen worden van zelf opgelost.
Ik kan mij daar eerlijk gezegd niets bij voorstellen.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo'n mens nog wordt geholpen!
Ja sorry hoor maar dat gun ik hem gewoonweg niet.
Die 15.000 euro is niet het belangrijkste want mijn dochter heeft het toch al min of meer afgeschreven.
Maar ik kan niet uitstaan dat hij door blijft gaan met andere mensen schade toe te brengen en ik vind eerlijk gezegd die 15.000 euro WEL belangrijk.
Geef het liever aan een arme donder dan er niets meer aan doen om het bedrag terug zien te krijgen.
Als ik dan hier lees dat mensen al helemaal in de ellende zitten voor 20.000 euro schuld hoe lang gaat het dan nog duren dat deze gokverslaafde met 180.000 euro schuld door zijn dafje zakt.
Moet er ook nog even bij zeggen dat hij 20 x weg en terug geweest is bij mijn dochter.
Hij verliet haar de laatste keer voor een andere vrouw.
Kwam daarna met hangende pootjes weer terug en belde weer met de vrouw terwijl mijn dochter aan het werk was.
Weer de deur uit………………
Op 1 Januari wederom uit met zijn nieuwe liefde en op 2 januari terug naar mijn dochter en jawel 9 januari betrapte mijn dochter hem weer met de vriendin in zijn huis.
Niemand hoeft mij te vertellen dat mijn dochter gek is om hem steeds terug te nemen want dat weten we zelf maar al te goed.
En zelf weet ze dat ook heel goed maar hij krijgt het toch steeds weer voorelkaar een poot tussen de deur te krijgen met alle gevolgen vandien.
Ook bij de nieuwe vriendin al 4 x weg en terug geweest.
Mijn dochter is nu in therapie om onder uit de macht van deze gokverslaafde ellendeling te komen.
Lijkt wel of ze door hem gehersenspoeld is en ik heb intussen moordneigingen naar deze klootzak.
Van mij kan hij niet hard genoeg op zijn bek gaan.
Het moet klaar zijn en stoppen om onschuldige mensen mee de goot in te sleuren.
Helaas is dit ook nog eens een vader van 2 dochters 20 en 15 jaar oud.