Niet intrappen mensen, ik heb meneer zijn ip nagetrokken en meneer bevind zich in nigeria , dit is niet meer dan 419 fraude, oplichting 1ste klas
maybe we are desperate , but still not stupid , God will bless you rev Moorn
Ik geef oplichters op deze site 1 advies op deze site , het is beter om deze mensen niet te misleiden, want ik ben erop uit om je te vinden, zodat jij ook kan betalen voor wat jij doet, dus onder al de reakties die je ontvangt op deze site zal ik ook zitten,
De rede is omdat ik door omstandigheden in de schuld ben geraakt (niet omdat ik onverstandig ben omgegaan met geld) begrijp me niet verkeerd ik veroordeel de mensen niet waarbij dat wel zo is, iedereen maakt fouten, maar ik wordt kotsmisselijk van mensen die mensen op willen lichten die al het hoofd niet boven water kunnen houden,ongelofelijk dat is spelen met iemands leven , ik heb trouwens nog wel €5000,- nodig en dat is echt geen leugen.
I will give the scammers that visit this site one advice, it is better not to scam the people of this site , because i will be there to find you, than you can pay for what you did , so under all the reactions you will recieve from this site i will be one of them,
Groetjes en dat iedereen op deze site het geluk mag vinden
Elly