Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lening bieden gelden nu

• Rev Moorn

lening aanbieden tegen betaalbare rente van 3%

Ik ben prive-lening kredietgever die geven online leningen aan iedereen tegen een betaalbare rente van 3% en een lange duur van de aflossingsperiode is onderhandelbaar, dus als u behoefte heeft aan een lening alles wat je hoeft te doen is contact met mij op via mail voor meer informatie over hoe u de lening.

revmoorn@sify.com

• tjatje

ik wil graag 5000 euro lenen

• Natasja

Ik zou graag 5000 euro willen lenen.

• ellen

Niet intrappen mensen, ik heb meneer zijn ip nagetrokken en meneer bevind zich in nigeria , dit is niet meer dan 419 fraude, oplichting 1ste klas

maybe we are desperate , but still not stupid , God will bless you rev Moorn

Ik geef oplichters op deze site 1 advies op deze site , het is beter om deze mensen niet te misleiden, want ik ben erop uit om je te vinden, zodat jij ook kan betalen voor wat jij doet, dus onder al de reakties die je ontvangt op deze site zal ik ook zitten,

De rede is omdat ik door omstandigheden in de schuld ben geraakt (niet omdat ik onverstandig ben omgegaan met geld) begrijp me niet verkeerd ik veroordeel de mensen niet waarbij dat wel zo is, iedereen maakt fouten, maar ik wordt kotsmisselijk van mensen die mensen op willen lichten die al het hoofd niet boven water kunnen houden,ongelofelijk dat is spelen met iemands leven , ik heb trouwens nog wel €5000,- nodig en dat is echt geen leugen.

I will give the scammers that visit this site one advice, it is better not to scam the people of this site , because i will be there to find you, than you can pay for what you did , so under all the reactions you will recieve from this site i will be one of them,

Groetjes en dat iedereen op deze site het geluk mag vinden

Elly

• Happy

Heel goed gesproken Ellen

Dit soort oplichters moeten ze gelijk bannen .

En ik wens jou ook heel veel geluk in de toekomst ik hoop dat de zon weer gaat schijnen voor jou en voor alle andere mensen hier die het even niet meer zien zitten

• ellen

Dank je wel , voor jou ook he

And for rev Moorn , say hi to your people in abuja ,

Groetjes

Elly

• Sjaak

Beste Ellen

Wat wil je eraan doen dan? Zelf de politie staat machteloos

• ellen

Niet als je ook hun adres kan doorgeven

• cleetje

Ja je kan het al zien aan het taalgebruik dat het geen Ned. is. Daarbij komt hij nu eens geld geven/uitlenen ipv. wegsnaaien zo lijkt het.

In werkelijkheid nu blijkt dat deze persoon een Nigeriaan is, zal bij de aanvraag van de lening wel eerst de volgende vraag aan bod komen.:

Mevr/meneer…Tuurlijk krijgt u gelijk een lening…maar, om het geld vrij te krijgen moet u eerst ??000 Euro storten in de kas van de koning (waar hij weer een neef van is ) altijd om zg. gelden (miljoenen op nig. rekeningen) vrij te maken.

Trap er niet in want je word er alleen maar armer van.:X