Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Octopuss

• Flower50

Ik zou graag 1000 euro willen lenen . Er is wel spoed bij nodig

Hoe gaat dit in zijn werk?

Via welke email kan ik kontakt met je opnemen?

• Plinius

1000 euro dus

• Flower50

Iemand anders mischien die mij 1000 euro zou willen lenen

Ik ben bereid om 500 euro extra terug te betalen

Wel graag zwart op wit

• Flower50

Dus 15 maanden a 100 euro betaal ik terug voor een lening van 1000 euro dat is dus 500 euro rente

Wel zwart op wit op papier

Ik kan salaris afschriffen terin zage sturen en kan mij legitimeren

• Octopuss

Hoe weet ik zeker dat jij mij dat geld maandelijks terugstort?

• Flower50

Doordat ik mijn gegevens zoals salarisstroken en id kan overleggen. Maar hoe weet ik dat jij wel eerlijk bent en te vertrouwen? Vandaar dat ik het wel graag zwart op wit zou willen dus door beide ondertekend op papier. .

• Octopuss

Salarisstroken etc. zijn voor mij geen garantie dat ik daadwerkelijk het geld terugkrijg. Dat is het lastige aan het verhaal. Wanneer jij niet kunt terugbetalen dan heb ik niets.

Of ik te vertrouwen ben moet voor jou niet veel uitmaken. Op het moment dat ik geld naar jou overgemaakt heb ben jij de sterkere partij.

• Flower50

Dat zie ik toch anders , wie zegt mij dat jij dat geld naar mij overmaakt nadat ik al mijn gegevens naar jou hebt toegestuurt?

Dus het is van beide kanten een risico.

Als ik al mijn gegevens naar jou toestuur dan weet jij alles van mij ,dus ook niet helemaal zonder risico voor mij .

Maar een ding snap ik niet je doet het al tijden voorkomen alsof je mensen geld wilt uitlenen , waarom doe je dat dan ? Is dat mensen blij maken met een dode mus die het toch al moeilijk hebben?? wat is de rede dat je elke keer maar op het forum riep dat jij wel geld wilde uitlenen??

Ik zeg nog netjes dat ik het zwart op wit vast wil leggen . Ik ga echt niet zomaar lenen zonder iets te tekenen en helemaal niet als ik het niet kan terug betalen.. Zo dom ben ik niet .

Je praat je eigen heel erg tegen in het ene forum roep je tegen iemand op welke rekening kan ik het storten zonder een enkele andere vraag

Dus wees eerlijk en zet zulke dingen dan ook niet meer in een forum, dat jij wel geld wilt uitlenen tegen rente want je bent dat helemaal niet van plan.

Als het puntje bij paaltje komt komt je ware aard naar boven. Je wilt de grote weldoener uithangen maar volgens mij kan je helemaal niet uitlenen , roep zulke dingen dan ook niet meer hier op het forum

• Octopuss

Prima, dan niet!!

• Plinius

wel erg makkelijk hoor….deze reactie.

Ik moet dan ook toegeven: je maakt geen sterke indruk hier en als je echt risico wil lopen met je geld (als je dat al hebt) én mensen wilt helpen doe dat dan via de mail en niet hier plein public.

Als je interessant wil doen hier over de rug van mensen die geld nodig hebben zou ik zeggen: rot op!!

anders even goede vrienden.

Plinius. (die neutraal is, want geen geld heeft maar ook niet nodig heeft)