Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is Octopuss toch voor iemand

• cindy

Wel heel makkelijk ga je met mensen om die schulden hebben hoor.

En helpt hij wel ????

• Flower50

Ja om daar achter te komen zou ik graag zijn email willen hebben want ik heb wel een lening nodig …maar ik zou wel graag wat meer informatie willen hebben

Want volgens mij roept hij wel steeds dat hij leningen geeft maarzijn er ook mensen die inderdaad door hem geholpen zijn?

• Plinius

Die zijn we nog aan het zoeken……….(td)

• cindy

Is erzelf ook ene die niets te makken heeft!!

Anders gaf hij wel zijn mailadres …waardeloos is hij!!! zelf stikt ie van de schulden!

• cordiny

lieve mensen geloof toch niet in die zgn geldaanbieders hier.

het enige wat ze doen is op heel slinkse wijze geld te verdienen

aan mensen die ten einde raad zijn. de moderator zou hier eens wat aan moeten doen en die mensen bannen zodat er niet nog meer ellende van komt.

gr. diny

• Hans

ga even googlen want er is op internet een geldverstrekker onder die naam te vinden

• Plinius

er gaan geruchten dat de inktvis zich binnenkort uitgebreid gaat presenteren met bewegende beelden en muziek erbij

dus blijf deze site in de gaten houden zou ik zeggen.

• Hans

bij peter r. ?

• Flower50

Octopuss durft zich niet meerte vertonen denk ik, Octopuss als je dit leest geef eens een reactie.

Hoe gaat een lening bij jou in zijn werk?

Ik zou graag 1000 euro lenen.

Ik wil het wel graag zwart op wit hebben

Heb je email zodat geintreseerde in een lening kontakt kunnen opnemen met jou?

• Plinius

heb je hem of haar al eens een prive-berichtje gestuurd?